[F1] swap z 1.4 60KM na 1.4 101KM
-
Witam wszystkich. Czy ktos zmieniał silnik z 1.4 60KM na 1.4 101KM? pasuje bez zadnych przerobek? z gory dzieks
-
chyba nikt nie nie robił takich przeróbek :rozpacz: <!-- s:rozpacz: -->
-
Może i tak ale ta setka kuca mi starczy na początek a później może zmienię na jakiś lepszy <!-- s -->
-
(co do spania to wygodniej na łóżku :super: <!-- s:super: --> ) tzn. jak dlugo planowe przygotowanie?
-
E tam sie nie oplaci. Jesli nei byly by konieczne jakies przerobki tylko normalna podmianka, to czemu niby sie nie oplaci?? Kupic silnik 100KM sprzedac swoj jak sie uda i zostaje tylko oplacenie mechanika ktory to zrobi.
-
Wydaje mi się że w grę wchodzi nie tylko wymiana silnika, czy nie potrzeba daleko idącej ingerencji w układ elektryczny?? http://moto.allegro.pl/item189414699_silnik_b_skoda_fabia_1_4_16v_2001r_typ_aub_74kw.html<!-- m --> sam silnik może nie stanowić jakiegoś wielkiego problemy
-
taki swap to jedynie sie oplaca dla tych co maja 1.6 16 V 75KM ... bo skrzynia, sprzeglo i itd to wszystko to samo .. ale czy bylby jaki kolwiek sens :?: ale 25 KM za 1500 zl to przystepna cena <!-- s:) -->
-
Ale jak chciałem miec wiecej koni przy 1.4 ale wlasnie słyszałem ze komp też może pojsc na wymiane bo nie bedzie podchodził ale jeszcze czy własnie skrzynia i sprzeglo itp. tak jak pisaliscie
-
[quote="Wojtas"]ale 25 KM za 1500 zl to przystepna cena[/quote]
Najpierw taki swap a pozniej turbo do tego <!-- s:D -->
-
[quote="Zygus"][quote="Wojtas"]ale 25 KM za 1500 zl to przystepna cena[/quote]
Najpierw taki swap a pozniej turbo do tego <!-- s:D -->[/quote]
Cen za obie modyfikację razem pewnie jak za Fabie 2,0 :dobani: -
No co ty liczac silnik 1500 plus uturbienie 10 tys, to z innymi dodatkami z 16 tys.
Tyle ze fabka 2.0 miala 115KM, a uturbione 1.4 mialo by ze 150KM pewnie a moze i wiecej.
A oplaty zostaja te same, bo pojemnosc ta sama.Druga sprawa ze kupno uzywanej 2.0 byloby trudne chyba, bo raczej malo popularny ten silniczek byl.
-
[quote="Zygus"]Tyle ze fabka 2.0 miala 115KM, a uturbione 1.4 mialo by ze 150KM pewnie a moze i wiecej.
A oplaty zostaja te same, bo pojemnosc ta sama. [/quote]
Jak już dojdzie się do tego to pomyśl ile będzie jak się uturbi 2,0 :super: <!-- s:super: --> -
[quote="Adaś"]Taniej wpakować sobie gotowy silnik z innego auta[/quote]
Taniej to będzie sprzedać i kupić auto z silnikiem jaki się chce. Koszt swapu chyba mija się z celem, prawdopodobnie do wymiany będzie masa podzespołów i silnik może być w tym momencie najmniejszym problemem -
A właśnie Adaś zrobiłeś już swoja brykę ??
-
Ja jestem podobnego zdania jak adas, lepiej miec cos unikatowego i zrobionego przez siebie, na dobrych podzespolach, a nie kupowac uzywki w nie wiadomo jakim stanie.
-
Fakt faktem ze lepiej miec unikat ktory nikt nie ma
-
[quote="kornat"]Fakt faktem ze lepiej miec unikat ktory nikt nie ma[/quote]
lepiej a w czym :?: Włożyć w fabie za 20 tyś kolejne 30 tyś i mieć coś unikatowego, tylko chyba nikt z nas nie śpi na pieniądzach i liczy sie z możliwością sprzedaży auta, a za tą unikalność nikt ci pieniędzy nie zwróci. Pewnie mamy coś unikalnego, marzenie spełnione tylko kogo to będzie obchodzić :?: Myślmy realnie. Zależy kto co lubi, miałem okazje wkładać 1.8T do Fabki nie było by żadnego problemu, kasa była... jednak wolałem sprzedać fabkę i kupić co innego... a możliwości jest naprawdę sporo :zdrowko: <!-- s:zdrowko: -->
-
No tak ale koszt swapu jest ok. 15 tyś a ja chce włożyć 100 konny silnik bo i tak wole sprowadzić jakiś lepszy dla siebie a fabia zostanie mi czy tak czy tak i chce ja troche wzmocnić. Ale tek jak Adaś pisał każdy ma swoje upodobania
-
[b]Adaś[/b], tylko Dudi mial silnik starej generacji od felicji ... 8V ... jestem ciekaw ja te nowsze (16V) silniki beda sie sprawowac .. :kijemgo: <!-- s:kijemgo: -->
-
Ja bym nawet zaryzykowal stwierdzenie ze wlasnie te starsze sa lepsze. Teraz wiekszosc tego co sie produkuje jest kiepskiej jakosci, w porownaniu z tym co bylo dawniej.