Witaj na forum Fabia Club Polska

Pilot Kluczyka

Topic created · 8 Posts · 1413 Views
  • Witam! Potrzebuje pomocy, posiadam pilot scyzoryk, rozładowała mi się bateria wiec wymieniłem na nową. Pilot się rozkodował. Próbowałem różnych metod i nic nie działa, otwieranie i zamykanie z pilota. Przez Vag wchodzę do modułu komfortu, wybieram adaptacje kanał 0 wyświetla 000, czyli chyba że nie ma żadnego kluczyka. Na kanale 01 jest wartość 1, gdy zmieniam na 1 i po zapisaniu tej wartości wciskam przycisk na pilocie i wtedy słychać cichy odgłos koło kierownicy( myślę że to centralka), ale nic kluczyk dalej nie działa. Może ktoś z was wie jak to zrobić bo już nie mam do tego siły :zalamany: <!-- s:zalamany: --> Zaznaczam, że posiadam tylko jeden kluczyk z pilotem a drugi jest bez.

  • Kolego nie wiem co może być na rzeczy, gdyż ja również wymieniałem baterie w pilocie(rozładowana) na nową i po złożeniu wszystko działa poprawnie.
    Czytałem że nie ma możliwości rozkodowania tylko przy wymianie samej baterii, ale może się mylę.
    Pozdrawiam

  • w Oplu astrze jak mialem, rozkodowywal sie po wymianei bateri, wkladalo sie go do stacyjki przekrecalo zaplon, i po 3-4s wciskalo zamknij dzwi, tak sie kodowalo, moze w skodze podobnie jest 😉 <!-- s;) -->

  • Bardzo prosze o pomoc jezeli to mozliwe.
    5 stycznia odkupilam skode fabie 1.4 silnik 60kM.Staralismy sie jak najdokladniej ja sobie sprawdzic.
    Sprzedajacemu jednak udalo sie ukryc przed nami jeden feler. Nie mozna otworzyc samochodu pilotem kluczyka.Zamknac bez problemu.Bagaznik otworzyc mozna ale drzwi samochodu nie. Otwierajac samochod przez przekrecenie kluczyka po kilku sek wlancza sie alarm,ktory mozna wylaczyc tylko przez przekrecenia kluczyka w stacyjce.Czy bedzie to trudne do naprawienia? czy winny jest pilot kluczyka czy cos innego? i moze jeszcze ktos sie orientuje czy bedzie to kosztowna naprawa? Z gory dziekuje za pomoc.

  • A może poprzedni właściciel zrobił tak specjalnie? A jak otworzysz bagażnik to alarm się włącza?

  • Jak naciskasz przycisk otwierania drzwi to mruga czerwona dioda w kluczyku?
    Jak nie, to rozbierz kluczyk i obejrzyj dokladnie.
    Jest tam niewielka plytka drukowana i gumowe przyciski.
    Na plytce widac dokladnie ktore sciezki musza byc zwierane przez
    przyciski, kazdy przycisk jest od spodu czarny.
    Moze cos jest nie tak, moze faktycznie wlasciciel
    cos tam zrobil, np podlozyl kawalek folii pod przycisk drzwi?

  • ja na dzien dobry bym kluczyk rozebral, przeczyscil srodkiem do czyszczenia stykow, baterie wymienil i wtedy zobaczyl co jest grane

  • Witam mam ten sam problem po zakupie okazało się że jeden kluczyk nie reaguje (scyzoryk)wymieniłem baterie dalej nic się nie dzieje

Log in to reply