Big problem ...
-
zajedz do dobrego fachowca a nielicz na debili z serwisu.
-
Sprawdz sobie czy masz światło [b]STOP[/b], jak nie, masz uwalony czujnik koło pedału hamulca.
-
ja też miałem STOP'a - tyle że włączał się z lekkim opóźnieniem przez uszkodzony czujnik - to powodowało włączenie kontrolki silnika - niby na pierwszy rzut oka wszystko było OK, ale jak wymienili czujnik, to kontrolka zgasła i do dzisiaj już mam spokój po przejechaniu jakiś 6kkm
-
[quote="superstone"] jesli chodzi wlasnei o pelen bak to jest prawda, w seriwise mowili zeby nie tankowac do pelna i sie pytali o to... ale ja nie tankuje nigdy do pelna...[/quote]
Ja zanim założyłem gaz zawsze lałem pod korek i nie miałem żadnych problemów.
-
Znam też kilku takich co leją pod korek i nic się nie dzieje, ale ja również słyszałem że zalewanie pod korek nie służy autu, bo zalewa się układ odpowietrzania, recyrkulacji oparów i filtr z węglem a to potem może powodować kłopoty z pracą silnika.
Pokazuje się wtedy błąd (chyba #16825) i serwisy nie naprawiają tego na gwarancji – widziałem nawet pismo od Skody Poznań do serwisów w tej sprawie