[F1] Wymiana filtrów LPG

Topic created · 5 Posts · 1815 Views
  • Witam
    Ponieważ w mojej fabii gwarancja na instalację Stag 300 się już skończyła a wymiana 2 filtrów (fazy ciekłej i gazowej) w warsztacie to koszt 150 zł zastanawiam się czy samemu dam radę je wymienić? Koszt filtrów to ok. 20zł. Może ma ktoś doświadczenie w tym temacie?

  • [b]black_diablo[/b], Nie ma z tym najmniejszego problemu! Filtr fazy lotnej zakup czaję FL-02, to najlepszy filtr! Co do fazy ciekłej zależy jaki masz reduktor albo elektrozawór z filtrem. Jak podasz to coś się dobierze.

    Aby wymienić fazę lotną wystarczy odkręcić cybanty i wymienić filterek 😄 <!-- s:D -->
    Co do fazy ciekłej to zależy od tego co masz pod maską ale generalnie wygląda to tak że odkręcasz albo jedną albo 3 śruby uważasz jak były ułożone uszczelki i jak był włożony filterek a następnie podmieniasz na nowy.

    Niektórzy zakręcają gaz na zaworze w butli i wypalają go do momentu aż auto zgaśnie ale nie jest to konieczne.

    Damian

  • Reduktor mam Tomasetto, a filtry obecnie mam założone czaję FL-01 i tomasetto.
    Jeśli FL-02 jest najlepszy to go kupię, a jaki filtr polecacie do fazy ciekłej?

  • [b]black_diablo[/b], FL-02 jest bardzo dobry a co do FFC to zależy od reduktora musisz szukać filtru do Alaski/Arctica bo chyba coś takiego masz.

    Damian

  • D2mian masz rację sprawdziłem po nr. homologacji (E8 67R 014066) i wyszło na to że jest to AT09 - ALASKA. Zabieram się do szukania filtrów.
    Dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam.

    [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 22-09-2010, 21:42[/i] ][/size]
    Co sądzicie o filtrze Czaja FL-03 z dwoma wkładami filtrującymi: - wstępny bibułowy i dokładny poliestrowy? Ktoś jeździł na tym? Z parametrów technicznych widzę że ma dość małą przepustowość 5,3l/s (FL-01 ma 25l/s). Czy przy szybkim przyspieszaniu nie będzie się dusił?

Log in to reply