Grzechotanie w silniku
-
może mam i pasek... ale wymieniałem łańcuch Z tego co wiem moje auto ma łańcuch <!-- s:) -->
-
[quote="sihill"]Mam Pasek. To ten silnik 1.4 z ostatniego wypustu skody mam pasek rozrządu nie łańcuch.[/quote]
Masz pasek wielorowkowy do napędu osprzętu silnika plus łańcuch.
-
rozrząd .... ew pompa wody jak u mnie bylo brac sie oplaca za te kase ..
-
Na 99% będzie to rozrząd. Miałem podobne objawy pojechałem na serwis i się potwierdziło, że to rozrząd. Wolałem jak najszybciej to zrobić żeby nie było problemów, choć w serwisie zapewniali, że jeszcze tak mogę pojeździć trochę.
-
dziś odbieram, auto wszystko sie wyjaśni:)
pzdr! -
daj znać jakie odczucia
-
Witam, zrezygnowałemz kupna auta, wynegocjowałem cene 5500zł ale po wymienienu przez mechanika usterek dałem sobie spokoj.
Podjąłem zła decyzje?
usterki- Pasek wielorowkowy + Rolka pośrednia
- Rozrząd
- Klocki + tarcze przednie – tarcze są wytarte prawie w kształt miski.
- Zamek – wkładka + klucze – wkładka jest wyrobiona, można otworzyć auto każdym kluczem.
- Głowica(planowanie lub spawanie) lub uszczelka pod głowicą (pompuje spaliny do układu chłodzenia) – w zależności od rodzaju usterki głowicy.
Do naprawy ze względu na wymogi do rejestracji:
- Hamulec ręczny
- Wyciek z przekładni kierowniczej
- Wyciek spod miski olejowej
- Wyciek z wybieraka zmiany biegów.
- Nieszczelny wydech –
- Brak oświetlenia tablicy
Ogólnie od naprawy:
- Luz na łożysku w kole - lewy tył.
- Amortyzatory przednie –
- Pióra wycieraczek przód – rysują przednią szybę.
Kosmetyka:
- Porysowana karoseria na każdym elemencie –
- Źle spasowana konsola środkowa wew. auta..
- Lampy przednie zamglone. – do szlifowania lub wymiany
- Szyba przód – do szlifowania
- Mieszek ochronny na drążek zmiany biegów
- Kratki wlotowe przód prawy – brak
- Podłokietnik lewy (wyłamana wkładka kieszonki górnej)
- Podarte fotele
Co o tym myslicie?
-
widzialeś usterki czy mechanik widzia mowie o usterkach mechanicznych ..moze mechanik szczaił okazje i ci namieszał nawet jesli policzysz koszty naprawy moze ci wyjdzie z 10 tys
-
auto widziało 2 niezaleznych od siebie mechaników, usterki sie potwierdziły.
-
Dość sporo tych usterek, widać nikt nie dbał tylko lał i jeździł. Wszystko zależy czy chcesz się bawić w majsterkowanie czy nie, bo jeśli z każdą rzeczą warsztat to może lepiej zrezygnuj. Jest jeszcze jedna opcja kupić to coś i do tego drugiego anglika i się trochę pobawić.
-
jest jeszcze inna mozliwość:) kupić to coś, wypucować, zakryć błędy i sprzedać. Ale to wielce nie etyczne.