Witaj na forum Fabia Club Polska

Fabia 1.4 16v 101 km 2005 Ginie Napięcie Pilna Pomoc !!

Temat utworzony · 4 Posty · 2271 Wyświetlenia
  • A więc tak rozpocznę moja kochana Fabia 1.4 16v 101km 2005 ma problem .. ładowanie alternatora wariuje.'

    Na biegu jałowym od pierwszego odpalenia ładowanie na akumulatorze jest 14 ale PO CHWILI ładowanie SPADA na 12

    Odbiorniki są włączone klima załączona uruchamia się wentylator ładowanie prawidłowe około 14 nagle wariuje i spada 12-13 v po 10 minutach ok ... czasem mi mrugają na postoju nie światła ale podświetlenie na desce widzę lekkie przygasanie. ruszam kierownicą ładowanie spada na 12v.

    Czy na pełnym skręcie pompa dalej powinna brzęczeć jakby działała, ?

    ehh.. dostaje już szału z tym samochodem
    regenerowany jest alternator. - PRZEJRZANY i wymieniony regulator napięcia ale to nie to 😕

    Potrzebuje pomocy jutro idzie do elektryka ale nie wierze im....

    co ma sprawdzić ?
    Naczytałem się o podobnych sprawach która to ta wiązka słynna co forumowicze piszą ?
    Jak sprawdzić czy czujnik skrętu jest uszkodzony ?

    ehh dotego czasem widzę nie regularna prace silnika .. skaczą obroty i lekko przygasa wtedy podświetlenie zegarów lekko mrugajądają słabszy blask.

    Akumulator sprawny tester wskazał 77 procent sprawności ale ciągle nie doładowany bo 28% pełności..
    Walcze z tym długo i mechaniory rozkładają ręce ... olewałem ten temat JEDNAKŻE dochodzi już do takiego absurdu że gdy gorączką na zewnątrz samochód przy prędkościach bądź postoju wyłacza się samo istnie silnik .. deska świeci.
    Pomocy proszę was o pomoc wiem że może gdzieś na forum miał ktos podobne ale nie ZDĄŻĘ się przekopać przez to wszystko a jutro rano idzie do elektryka .. a nie chce być kowalskim co wyjdzie z astronomicznym rachunkiem.

  • Do alternatora idzie jeden kabelek - on czasem lubi być złamany wewnątrz izolacji i powoduje brak ładowania.
    No i wiązka w komorze silnika - na forum znajdziesz opisy co gdzie i jak.
    Od tego bym zaczął.
    Wiązka generuje dużo problemów z autem.
    Czujnik skrętu zostaw do czasu wyeliminowania reszty problemów.
    W blokach mierzonych grupy 44 znajdziesz wskazania tego czujnika.

    sent by phone

  • Panowie mega pomocy potrzebuje plis .. bo ten samochód mnie wykończy ;/

    oczywiście usterka nie została rozwiązana jeszcze aso stwierdziło nic.. masakra .. sprawdzili wiązkę mówią że oki
    Podobno akumulator dentka
    wentylato chłodnicy zabiera mega dużo PRĄDU tak na testerze wyszło im :? <!-- s:? --> - jego pracę gdy się klimatyzajce sie włączy i wtedy wali na największych obrotach a sapada wtedy ładowanie na 12.5 i pytanie ile on ma biegów i kiedy się powinien załączyć

    kupiłem akumulator - wymieniony ehh spadki mocne napięcia

    a teraz jest większa masakra .. padło mi wspomaganie ale jakoś nie typowo .. i komputer pokazuje sb1- bezpieczni czujnika -g85- kąt skrętu kier. 0009 centralny układ elektroniczny 778 49 czujnik konta skrętu brak komunikacji statyczna. vas w PROCEDURZE sprawdzania każe sprawdzić bezpiecznik i go wymienić ... hahah .. tak tylko ciekawe jaki i który .. wszystkie bezpieczniki sprawdziłem wszystkie oki oczyściłem je nawet... myślę no dobra może to jakiś w konsoli rozkręciłem konsole pod kierownicą dostałem się od tyłu do bezpieczników nic tam nie ma .. pisze BEZPIECZNIK do wymiany SB1 -- i ktoś jest tutaj kto wie ehh bo masakra POMOCY !!!

  • POPRAWIŁEM BŁĘDY ORTOGRAFICZNE W TWOICH POSTACH.ZWRACAJ PROSZĘ NA TO UWAGĘ.

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka