Buczenie podczas skrętu w lewo POMOCY !!!
-
Proszę o pomoc bo co raz bardziej się zniechęcam do tego auta,podczas skrętu w lewo przy prędkości powyżej 40km/h buczy mi coś z przodu,choć by zła zbieżność, przy jeździe na wprost jest różnie raz buczy raz nie a w prawo kompletna cisza.Ustawiałem dzisiaj zbieżność kół bo myślałem że to wina tulei które były zerwane,obecnie mam całkowicie nowe zawieszenie wszystko już wymieniłem(cały mcperson,tuleje,swożnie,końcówki drążka) i myślałem że to ustąpi a niestety nie.Tyle dobrego że wymiany robiłem sam więc trochę się zaoszczędziło ale szlag mnie trafia jak dokładam a problem dalej jest.Czyżby mam do wymiany lewą piastę ? czy łożysko lewe ? nie wiem jak to mamy w naszych fabkach no i czy po ewentualnej wymianie znowu muszę ustawiać zbieżność kół ?
-
Sprawdź tarcz hamulcową i klocek, może jest coś nie tak wytarte i powoduje buczenie.Choć w tym przypadku przy lekkim ocieraniu felga by się mocno nagrzewała.Może być też wina łożyska.Sprawdź jeszcze opone.Może z nią coś nie tak.Po wymianie łożyska nie trzeba ustawiać zbieżności...
-
Żeby sprawdzić czy to łożysko to możesz zrobić mały test łosia. Na tym teście wychodzi łożysko czy jest ok czy nie ok. Pojedź sobie na drogę o bardzo małym ruchu i tak z prędkością 40 km\h się pobujaj . Jeżeli będzie ci buczało jak auto się przechyli na lewo to łożysko.
-
tarcze TRW i klocki denckermann nówki zakładałem jakieś 2-3 miesiące temu więc wykluczam tą możliwość bo nawet felga się nie nagrzewa,opony wczoraj założyłem nowe i ustawiałem zbieżność bo wymieniałem tuleje wahacza,a te poprzednie opony ścięło mi od zewnątrz,nie mam pojęcia co jest nie tak ale jest to wkurzające
-
dobrze że jestem na urlopie to była okazja podjechać do fachowca i diagnoza w 5 min prawa piasta do wymiany temat można zamknąć
-
A piasta jest z łożyskiem <!-- s:) -->
-
racja tyle że samego łożyska nie kupię, tylko całą piastę chociaż słyszałem że są magicy co potrafią wymienić same łożysko ale wolałbym nie ryzykować, tak czy siak można zamknąć