Nie działa zamek wlewu paliwa
-
Kupiłam używaną fabkę i jest problem z zamknięciem na klucz wlewu paliwa. Zamykam korek do zaskoczenia, przekręcam kluczyk a mimo to i tak można korek odkręcić <!-- s:/ --> Czy możliwe że się zepsuł zamek? Co w takim przypadku się robi? Da się to naprawić czy trzeba nowe zamki montować i nowe kluczki???
-
Witaj, <!-- s:) -->
Mógł Ci korek zamarznąć w zimie to normalka . Postaw pojazd w ciepłe miejsce i poczekaj z parę godzin . Jeżeli nie da się dalej go odkręcić to masz wydatek w postaci nowego korka i jego wymiany. -
ale ja nie mam problemu z jego otworzeniem tylko zamknięciem na kluczyk - zamykam kluczykiem, a on nadal daje się otworzyć bez kluczyka
-
pozostały dwie opcje. jedna kupić wkład i wymienić (zamek) i druga opcja to kupić nowy korek. Za bardzo wymiany wkładu (zamka) nie polecam bo czasami jest tak, że benzyna przez niego wychodzi na zewnątrz podczas dużego ciśnienia w baku
-
to jak kupię nowy korek to taki z kluczem, są takie? bo ten który mam otwiera się kluczykiem od stacyjki
EDIT: już znalazłam, że można kupić korek z kluczykami, pytanie następne: czy wszystkie korki pasują do gwintów czy też kupuje się i wymienia też gwint?
-
Temat dość stary, lecz problem jak widać wraca. Mam identyczną sytuację, bez względu jak przekręcę kluczyk przy korku można go otworzyć i dostać się do wlewu paliwa. Powinienem wymienić korek i przełożyć zamek (podejrzewam tańsza opcja) czy wymienić bębenek na nowy? Spotkał się ktoś z tym problemem i jakoś go rozwiązał? Pozdrawiam