ŠKODA odświeża modele Roomster i Fabia
-
Wprowadzając Nową Octavię, ŠKODA nie zapomina także o Roomsterze i Fabii. Te dwa modele otrzymały właśnie nowe logo marki oraz kilka dodatkowych modyfikacji.
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/826/fabiaroomsterlogo.jpg/][img]http://img826.imageshack.us/img826/9363/fabiaroomsterlogo.jpg[/img][/url]
Wraz z wprowadzaniem innowacyjnego języka stylistycznego, ŠKODA sukcesywnie wyposaża swoje samochody w nowe logo. Po Citigo, Rapidzie i Nowej Octavii przyszedł czas, by odświeżony znak firmowy trafił także do modeli Fabia i Roomster.
Przy okazji, delikatnym zmianom poddano również ich wnętrza. Zdobią je teraz nowe kierownice dostępne w wersji 4- lub 3-ramiennej oraz eleganckie i poręczne gałki zmiany biegów.
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/405/fabiars.jpg/][img]http://img405.imageshack.us/img405/8733/fabiars.jpg[/img][/url]Odświeżony emblemat ŠKODA pojawia się w kilku miejscach, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pojazdów: na masce, na obręczach kół, z tyłu samochodu, na kierownicy, na silniku oraz na kluczyku. Logo nie zawiera już w sobie nazwy marki ŠKODA. Została ona teraz przeniesiona na pokrywę bagażnika, gdzie w formie eleganckiego, srebrnego napisu, zdobi tył auta.
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/855/fabiak.jpg/][img]http://img855.imageshack.us/img855/4445/fabiak.jpg[/img][/url]Przy okazji powyższych zmian zmodyfikowano także wzory oznaczeń wersji silnikowych oraz serii specjalnych np. GreenLine lub RS.
W porównaniu z poprzednim logo, nowe prezentuje się bardziej nowocześnie. Chromowany, doskonale wyprofilowany znak wyróżnia się na czarnym tle, co sprawia wrażenie świeżości i precyzji. Wzornictwo emblematu, oparte na nowym języku stylistycznym ŠKODY, podkreśla także styl wszystkich modeli marki.
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/543/roomster2.jpg/][img]http://img543.imageshack.us/img543/5976/roomster2.jpg[/img][/url]
W efekcie prowadzonej ofensywy modelowej, Producent zamierza zwiększyć swoją światową sprzedaż do 2018 roku do 1,5 mln samochodów rocznie. Nowy design marki, podkreślający nowoczesny i ponadczasowy wygląd modeli, stanowi bardzo ważny krok w przyjętej przez ŠKODĘ strategii.
-
Niestety Fabia 2 to jakaś masakra stylistyczna. I cokolwiek by zrobili... no cóż.
Ale powrót do tradycji, chromowane logotypy itp. - bardzo mi się to podoba. <!-- s:D -->