Tak. Wymiana sterownika rozwiązała problem
Łuki (@Łuki)
Informacje o Łuki
Najlepsze posty napisane przez Łuki
Najnowszy post utworzony przez Łuki
-
Wymieniłem sterownik. Po wymianie zauważyłem że raz na jakiś czas w pierwszej grupie pomiarowej na Vagu obciążenie sądy skacze nawet do 25%. Czy to jest normalne? Po jakimś czasie unormowuje się i spada do 2 max 5. Przy tym skoku czas wtrysku wydłuża się do ponad 4ms a podciśnienie spada na wartość 323. Napięcie sondy wtedy mieści się od0 do 0.1
-
Silniczka nie podmieniłem, ale spróbuję i dam znać,ciśnienie na cylindrach 12.5~12.7 sprawdzałem na samym początku i po zrobieniu głowicy takie same, sprzęgło wymienione niedawno.
-
Wszystkie przewody nowe, opaski nowe, metodą na peta sprawdzane, później nawet 2 samostarty zużyte więc nie ma opcji żeby lewe powietrze gdzieś łapał
Wszystko na moment dokręcone.
[size=150][color=#FF0000][b]Nie piszemy postów w krótkim odstępie czasu[/b][/color][/size] [color=#00BF00]Post edytowany przez Tomuś[/color]
-
Panowie może Wy mi pomożecie. Mam problem z Fabią 1.4 mpi. Kod silnika AZE. Mianowicie szarpie przy obrotach 1200-1600obr/min. Elektryk stwierdził że mam problem z podciśnieniem. Uszczelka pod głowicą wymieniona, głowica zrobiona, nie ma opcji żeby ciągła lewe powietrze bo wszystko sprawdzone. Rozrząd wymieniłem, cewkę i świece, przepustnice też, nawet pedał gazu z potencjometrem. Spalanie na postoju 0.8-0.9l/h. Dziwne po po wymianie pedału gazu przez 15-20min spalanie na rozgrzanym silniku spadło do 0.6-0.7l/h i później znów wzrosło. Ręce opadają bo kasy już tyle włożyłem i dalej coś ją boli. Możliwe jest że posypało się oprogramowanie? Dzwoniłem do serwisu i tak mi powiedzieli. Nie wiem co już mam robić. I czas wtrysku na wolnych obrotach 3.09-4.12 i wartość podciśnienia ok 360-390. Pozdrawiam