[quote="cosmos"]chyba skoda zauważyła hamulcową kichę w F1 - w F2 TDI fabrycznie jest już zestaw z F1 RS (tylko zaciski nie są malowane). i powiem wam, że nie odczuwam specjalnej potrzeby upgrade'u tarcz na wiercone czy nacinane. podstawa to dobry, wymieniany regularnie płyn (np. motul rbf600) i nawet ori klocki.
w ostatnią niedzielę poszalałem trochę po torze w poznaniu i po kilkudziesięciu konkretnych hamowaniach i kilkunastu minutach torowej jazdy felg nie szło nawet dotknąć, ale skuteczność hebli absolutnie nie zmalała.
[b]rrrado[/b], polecam zatem przesiadkę z przodu na 288, dobre klocki + płyn. grzebanie tyłu niewiele ci da w porównaniu do poniesionych kosztów przejścia na tarcze.[/quote]
Absolutnie zgadzam się z kolegą [b]cosmos[/b] że hamulce w F2 TDI są naprawde niezłe. Dałem się przejchać moją skodziną wujasowi i sam stwierdził że haki to mam zaje... :] <!-- s:] -->
Tyle tylko że ja w przeciweństwie do cosmosa mam seryjny płyn - to mi wystarcza bo aż tak ekstremalnie nie korzystam z hebli.
Pozdro!