[quote="Reda"]Witam! Mam nadzieję, że nie wymieniłeś jeszcze ani pompy, ani sterownika. Ostatnio miałem podobny problem i ten sam błąd na Vagu. Nie wiele można znaleźć o tym w necie, a poza tym ludzie dużo głupot piszą i trzeba to wszystko przesiać. No więc sprawdź sobie na obudowie akumulatora są bezpieczniki, bezpiecznik 40A może być walnięty (koszt w serwisie około 7zł a nie 2500), u mnie tak było i jak sobie poczytasz to na forach seata itp. można znaleźć takie tematy. Powodzenia.[/quote]
Jestem tego samego zdania żeby nie wymieniać niczego "na pałę"
W każdym razie dziękuję za kolejną podpowiedź! Oby to był tylko ten feralny bezpiecznik. Na razie brat był tylko na weekend w domu i nie zdążyłem z nim zajrzeć pod maskę.. poszukamy za tydzień. Poinformuję jak ta historia się zakończy, tak by "potomni" wiedzieli
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 20-09-2011, 08:21[/i] ][/size]
Dziękuję wszystkim!
"Naprawa" zakończona pomyślnie, a wiązała się ona z wymianą bezpiecznika paskowego / płytkowego (kawałek metalowej blaszki..) dlatego zlokalizowanie tej usterki było "niezauważalne", bo nikt się nie przyglądał kawałkowi metalu..
Koszt "naprawy" to 7,43zł za sztukę w ASO.
To jest usterka, która charakteryzuje się zgłaszaniem awarii pompy ABS / sterownika.
Oczywiście przy kupnie części, czyli bezpiecznika w ASO, jeden ze sprzedawców kręcił nosem, że to nie to, że na pewno co innego uległo awarii.. drugi wydał co trzeba i skomentował, że awaria pompy/sterownika to rzadkość w skodzinkach.
Mam nadzieję, że komuś pomoże ten temat i uratuje sporo złotówek
Dla "potomnych" na forum, może zmniejszy to ilość wypisywanych bzdur, tak wygląda przepalony bezpiecznik płytkowy:
[img]http://www.fcp.pl/forum/download.php?id=1332[/img]