Jak dla mnie to średnio bezpiecznik - jakby działał tylko na 4 tym to myślę że na 100% wtedy pewność - tak mi wygląda z zasady tego działania, ale mogę się mylić, niech się jeszcze ktoś wypowie, ale jako że nie jestem pewien to bezpiecznik można sprawdzić.
Musisz zdjąć z prawej strony zaślepkę - taką samą za którą z lewej masz schowane bezpieczniki i wykręcić schowek (2 czarne śrubki na dole, 3 na górze), teraz dobrze żebyś miał otwarte drzwi pasażera bo trzeba trzymając schowek delikatnie odciągnąć go w prawo i odpiąć zasilanie od lampki i rurę od chłodzenia schowka.
Poodcinałem też trytytki żeby mieć lepszy dostęp.
Na górnej ściance idąc w lewo od dmuchawy zauważysz taki wystający pierdolnik czarny, trzeba od niego odłączyć wtyk i zacząc go wykręcać - on wychodzi po chyba połowie obrotu, ale jest ciasno więc masakra <!-- s:) --> Sprawdź sobie jakimś miernikiem czy stary jest zrypany i ewentulnie wymień. Ważne żeby tak jak pisali nie lutować - ja stary odciąłem cążkami i nóżki nowego poobwijałem i zacisnąłem kombinerkami w miejscu starego.