brudne
Wysłane z mojego Lenovo K910 przy użyciu Tapatalka
[quote="kruszynka"]To znaczy, to znajomy-mechanik. On nie widział auta. Poprosiłam o radę, bo w warsztacie odpowietrzyli i chcieli od razu wymieniać pompę hamulcową czy coś. Nie było wycieków, a przy nich normalnie hamowało. Dziwili się, że zgłaszam problem.
Znajomy sprawdził po numerze VIN i że VW tak budują teraz układ hamulcowy w swoich autach, że większość to plastyk, tworzywo. I ta kulka raz przepuści raz nie. Oraz to, że sprzęgło działa na jednym servo z hamulcem. No to się przestraszyłam. W przyszłym tygodniu podjadę ale do serwisu skody albo przynajmniej autoryzowanego VW.
Zapytałam na forum co o tym myślicie, bo bez kitu, jak to takie auto plastykowe to jakie produkują inne? Z części ze stali czy co?[/quote]
oj kruszynka kruszynka .
fajnie to musialo wygladac jak ci kit pociskal.
jedz do innego mechanika niech sprawdzi czy jakis zacisk nie trzyma . a jak nie to niech odpowietrzy uklad.
panowie potrzebuje wylaczyc esp z bezpiecznika
o dziwo inny bezpiecznik jest od esp a inny od abs ( nie splaszcze opony :roll: )
jednak zeby nie bylo za slodko pod bezpiecznik esp jest sporo rzeczy podlaczone
[quote]Obsługa ogrzewania, sterownik klimatyzacji, układ pomocy w
parkowaniu, telefon, zestaw wskaźników, czujnik kąta wychylenia
kierownicy, układ ESP, sterownik sieci pokładowej, kierownica
wielofunkcyjna[/quote]
czy mozna go bezpiecznie odlaczyc ?
obawiam sie "Czujnika kąta wychylenia kierownicy". czy po odlaczeniu tego bezpiecznika trzeba bedzie przeprowadzac kalibracje za kazdym razem? i czy strace wspomaganie?
albo zrob jak ja. kup uzywane ale idealnie proste. i za jakies 4 stowy pomaluj na odpowiadajacy kolor. ale musza byc idealnie proste. inaczej wg mnie nie ma sensu.
ja zrobiłem totak ze bedac w trasie pojechalem do godcia co sprzedawal. mial wywazarke i sprawdzilem sam na wywazarce. potem pomalowalem proszkowo i za okolo 900 zl mam idealne felgi fitmt rial
ale dziadowskie teraz montują czujniki parkowania. u mnie z 2010 mam czujniki pod kolor.
to cięższe auto na 195 to właśnie spadek mocy.
[color=#008000]Post edytowany przez Tomuś[/color]
[quote="jac_ski"]A czyja to zasada? Koncernów samochodowych?
Nie odbieraj tego jako słowna zaczepka. Chciałbym się dowiedzieć skąd się to wzięło.[/quote]zasada zdrowego rozsądku
ponad 100hp autem dobijsz do 190 km/h
przy hamowaniu z takie V łatwiej przegrzac bebny.
pozatym masz większe tarcze z przodu. wiec większą siłę hamowania. zeby auto stabilnie hamowalo musi być wieksza proporcjonalnie sila i z tyłu.