Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. xrolex23
    X

    xrolex23 (@xrolex23)

    0
    Reputacja
    204
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o xrolex23

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez xrolex23

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez xrolex23

    • X
      Podłączenie włącznika do subwoofera

      Witam wszystkich, po dłuższej nieobecności:)

      Panie, i Panowie, mam pewien problem, może nie do końca w dziale Audio, bo może bardziej odpowiadało by, gdybym napisał w elektrycznym, no w każdym razie do rzeczy:
      Mam subwoofer ze wzmacniaczem, nie istotne co i jak, faktem jest, że mam podłączony przełącznik kołyskowy pod kabel od REMota, dzięki czemu mogę sobie swobodnie włączać i wyłączać suba, w dowolnym momencie. Z tym że teraz jest taka kwestia, że chciałem, aby włącznik znajdował się na panelu środkowym nad radiem (tam gdzie podgrzewanie szyby, czy włącznik ASR), nabyłem taki sam włącznik jaki jest stosowany przy ASR, z tym, że potrzebny jest do niego przekaźnik elektryczny, z racji tego, że włącznik zamyka obwód w momencie kiedy jest wciśnięty, po puszczeniu obwód ponownie otwiera (czyli tym samym subwoofer ponownie by się wyłączył). Moje pytanie do Was, jak to podłączyć, tak żeby to działało? Jakiś pomysł?

      Z góry dziękuję za każdą próbę pomocy! 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Car-Audio
    • X
      [F1] Skoda Fabia 1.4 16V 74kW/100KM (Mint)

      Konkretny opis, szacun!

      Btw, jak popatrzyłem na Twoje spalanie, to aż mi się ciepło zrobiło... Ja nie jeżdżę eko, ani nic w tym stylu, no ale jak mi spalanie wychodzi w okolicach 7l to ja już zaczynam płakać:P Wiem, że benzyna a diesel to co innego, no ale mimo wszystko, takie spalanie? Oj ciężką nogę ma kolega, ciężką 🙂 <!-- s:) -->

      Pozdro! 🙂

      napisane w Fabia I
    • X
      [F1] Białe światła Fabia I 2002

      [b]RobsonRT5[/b], To jeszcze wymień postojówki na Philips blue vision... Przez to, że masz pomarańczowe postojówki w kloszu lampy jest bardziej żółty efekt.

      Tutaj jest fotka jak to świeci u mnie, i może jestem ślepy, ale no są białe, ni cholery nie mogę stwierdzić inaczej...

      [img]http://img831.imageshack.us/img831/8247/img0603t.jpg[/img]

      http://img831.imageshack.us/img831/8247/img0603t.jpg<!-- m -->

      napisane w Tuning optyczny
    • X
      Proszę o pomoc w doborze CarAudio

      [b]g0lab[/b], Witam:)

      Mogę Ci polecić CDE-111R -> Mam założone to radyjko u siebie, powiem szczerze, że tuż po zmianie ze starego radia na to, nawet na seryjnych głośnikach caaałkiem znośnie gra (na pewno zagra lepiej, niż Twoje obecne).

      1. Problemów być nie powinno, chociaż nigdy nie można wykluczyć ich w 100%. Moja fabka jest z 2001r. i z instalacją się nic nie dzieje. Wyjmujesz stare radio, wypinasz kostki, wyjmujesz starą kieszeń, później na odwrót, czyli wkładasz nową kieszeń radia (będzie w komplecie), podpinasz kostki radia z instalacją w aucie, wkładasz radio i cieszysz się nowym nabytkiem.
      2. Wielkość kieszeni jest standardowa 1DIN, radio wchodzi całe do środka ( prezentowałem na forum swoją fabkę, i jest pokazane jak to siedzi, --> http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=8624&start=0<!-- m -->)
      3. Dźwięk jest bardzo dobry, oczywiście w zależności jakie głośniczki tam będą. Jak na razie z braku gotówki mam u siebie seryjne głośniki (+subwoofer ze wzmacniaczem) i powiem szczerze, że mi jak narazie wystarcza (i tak plastiki trzeszczą) Także jak najbardziej polecam. I ze swojej strony doradzalbym wybrać CDE-111R - ponieważ ma sterowanie subwooferem, natomiast CDE-120R takiej funkcji nie posiada.
      napisane w Car-Audio
    • X
      Głośniki przód

      Zdono, również poproszę o fotkę na pw 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Car-Audio
    • X
      [F1] Przygasające lampy

      A mi się wydaje, że coś może być nie tak z mostkiem prostowniczym w alternatorze...

      napisane w Warsztat elektryczny
    • X
      [F1 i F2] Bawełniany filtr powietrza K&amp;N.

      [quote="icemanv"]Taki co kupiłeś filtr spełnia dopiero role jak masz chipa wsadzonego to wtedy ten filtr coś tam daje ale nie licz na nie wiadomo jaka poprawę w dislach.[/quote]

      A przepraszam bardzo, skąd wiesz co tam u mnie siedzi? 😉 <!-- s;) -->

      Kupując ten filtr nie myślałem żeby kupować go w celu przyrostu mocy o 20KM... Sam chip to za mało, tutaj większa rzeźba jest uskuteczniana - na finiszu jakieś 170-180 KM powinno być 🙂

      [quote] Ma tam 30 czy 40 000 mil zrobić (naklejka), [/quote]

      To ten co kupiłem jest "podobno" na milion km, lub na 10 lat. Do tego okresu producent daje na niego gwarancje. A u mnie na naklejce jest tylko napisane, że jest to filtr wieloletniego użytku i nie mam napisanego przebiegu po jakim mam go wymienić.

      Co do mycia, to jeszcze się nie wypowiem, bo nie wiem tak naprawdę jak się zachowuje po umyciu, ale podobno nie ma z tym problemu, są te środki do konserwacji tego, także uważam, że są o ne po to, aby filtr służył jak najlepiej 🙂

      napisane w Tuning mechaniczny
    • X
      [F1 i F2] Bawełniany filtr powietrza K&amp;N.

      A kto powiedział że zmieniam tylko filtr powietrza?:>
      Poprosiłem o opinie kogoś, kto ten filtr stosuje, a nie kogoś kto usłyszał lub przeczytał informacje na forum. Gdyby przepuszczał pył, nie nazywałby się filtrem, nie bez powodu producent daje gwarancję na 1 mln kilometrów... Przepuszcza więcej powietrza, to prawda, ale jaka to różnica w TDI? Żadna... No może minimalnie na tych niższych obrotach się poprawił, ale nieznacznie. Głównie chodziło mi o względy eksploatacyjne, nie trzeba zmieniac filtra co 15 tyś km, a jak ktoś jeździ sporo, to inwestycja się zwraca.

      Btw. Już go zakupiłem, siedzi w fabce, przejechane na nim jakieś 600km, czy coś zauważyłem?
      Szczerze? w zakresie obrotów 1000-1800 (zanim nie wstanie turbinka) minimalna poprawa, ale nie znaczna. A dalej to już nie odczuwa się tego tak, bo turbinka ssie tyle ile potrzeba...
      Silnik chodzi bez zarzutu, turbina dmucha tak jak dmuchała. Jeżeli ktoś ma jakies pytania odnośnie tego filtra, śmiało 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Tuning mechaniczny
    • X
      [F1] Brak prądu

      [quote] Nie jestem pewien jak powinno być [/quote]
      Powinno ładować 14,4 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Warsztat elektryczny
    • X
      [F1] Brak prądu

      Sprawdź najpierw ładowanie miernikiem.

      napisane w Warsztat elektryczny