Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. wujko
    W

    wujko (@wujko)

    0
    Reputacja
    1
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o wujko

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez wujko

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez wujko

    • W
      [F1] Skoda Fabia 1.2 HTP - check engine - zawór EGR

      Witam!

      Posiada Skode Fabie 1.2HTP (silnik AZQ, 1.2 12V) i niestety świeci się check engine.
      Po wykasowaniu błędu i przejechaniu kilku km, check pojawia się ponownie.
      VAG COM zgłasza błąd
      [quote]Address 01: Engine
      Controller: 03E 906 033 F
      Component: 1.2l/4V SIMOS3 00HS4673
      Coding: 00021
      Shop #: WSC 13765
      1 Fault Found:
      17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit
      P1440 - 35-00 - -[/quote]
      Na podstawie [url=http://automotosecrets.pblogs.gr/pages/2.html]tego opisu[/url] jest to bład "17848 valve for recycling of exhaust gases -N18 interruption", na podstawie [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104265]tego opisu[/url] błąd "17848 P1440 Obwód zaworu EGR – stan mocy otwarty A".

      Samochód jeździ normalnie, nie ma muła przy przyśpieszaniu wiec poza checkiem nie ma innych objawów.
      Do zaworu wpięta jest kostka z 5 przewodani:

      • 4 z nich prowadzą do ECU
      • 1 z nich prowadzi przez inną kostkę na kielichu do kostki na podszybiu (pewnie do licznika).
        Ciągłość 4 przewodów od kostki przy EGR do kostki przy ECU sprawdzona i jest OK.
        To samo z ciągłością przewodu od kostki EGR do kostki na podszybiu - czyli również OK.
        Mam na wierzchu wiązke elektryczną idącą wzdłuż kielicha tak więc prosze o informacje co jeszcze należałoby sprawdzić.

      W jaki sposób mogę sprawdzić poprawność działania zaworu EGR??
      Będę wdzieczny za jakiekolwiek podpowiedzi.
      Czy poza tymi 5 przewodami EGR jego działanie zależy od innego odwodu?? Które przewody należałoby jeszcze sprawdzić?
      Może ktoś dysponuje schematem elektrycznym dla EGR-a?

      Prosze o podpowiedz co sprawdzać, bede wdzieczny za sugestie i podpowiedzi.

      napisane w Warsztat elektryczny