tak jak pisze"adamoniutek" ten typ wycieraczek w Valeo nazywa sie e-xtreme, użytkuję już takie wycieraczki kolejny sezon , ale zdecydowanie [b]odradzam [/b]ten model na zimę!!! obmarzają , wtedy przestają być elastyczne i nie zbierają na całej powierzchni, do tego zgarniają pod siebie na dole szyby dużo śniegu i wogóle nie dotykają do szyby. Dlatego na zimą zakładam valeo silencio i jest super!! Za to od wiosny do jesieni x-treme są rewelacyjne- ciche , ładne, nie odrywaja sie od szyby przy dużych prędkościach!! Polecam
wojtisek1 (@wojtisek1)
Informacje o wojtisek1
Najlepsze posty napisane przez wojtisek1
Najnowszy post utworzony przez wojtisek1
-
-
Polecam wszystkim naprawdę dobre opony Nokian WR G2, oczywiście narazie z braku śniegu mogę je tylko ocenić na suchym i na mokrym i wypadaja bardzo dobrze , w skali ocen 1-6 , daję 5 !!
odnośnie ceny to 220 pln za sztukę (175/65/14) z montażem , niestety u niektórych hurtowników ciężko dostępne , ale w Olsztynie na Lubelskiej w Car Gazie dostępna pelna rozmiarówka!!
Na opony.com obecna cena to 198pln , ale trzeba doliczyć montaż. -
zakończmy temat. Zarówki wymienione w 10 minut dwie bez wyjmowania reflektora. Po zdjęciu plastikowej zaklopki żarowek robi się wystarczająco miejsca na wlożenie dłoni .
Polecam H7 Philipsa X-treme power!!! Widoczna różnica w jakości swiatła i jasności w porownaniu do poprzednich Osram ( nie wyrażając się oczywiście!! )
Koszt zakupu to 99 pln w hurtowni motoryzacyjnej. -
Prosty temat , a nie mogę znaleźć. Jak wymienić żarowki H7 w przednich swiatłach, popdobno nie trzeba wyjmować reflektora ( szczególnie lewego), ale tam przecież jest bardzo mała odległość od akumulatora!!
Czy może trzeba poprostu się pomęczyć i być twardym z małymi rączkami?? -
[quote="Orfeusz"]Primo sprawdź poziom płynu hamulcowego- jak jest ok to się przyzwyczaj do tego sprzęgła.
Ja wymieniem całe na nowe i nadal bierze wysoko:)[/quote]
A czemu płynu hamulcowego?? co on ma wspólnego ze sprzęgłem?? -
ooojjj!!
nie zgodzę się z koleżnką!! silnik musi właśnie zgasnąć , znaczy że sprzęgło trzyma i ma dobry docisk do koła zamachowego, a jesli nie zgaśnie oznacza , że skończyła się tarcza sprzęgła i potocznie mówiąc" sprzęgło się ślizga".
Ale faktycznie przy delikatnym ruszaniu i powolnym puszczaniu pedału sprzęgła słychać delikatne, jednoznaczne piszczenie slizgającego się sprzęgła. -
generalnie wiem na co można liczyć i "przeleciałem" już stronki najważniejszych graczy chip tuningu na naszym rynku, ale głównie chodzi mi o to czy ktoś już to zrobił i używa i jak sie sprawdza pod względem awaryjnośći, spalania, czy wytrzymuje sprzęgło itp
-
problem polega na piszczeniu sprzęgła przy wciskaniu pedału, piszczenie pojawia się w końcowej fazie naciskania. Nie jest to łożysko oporowe, pisk bardziej przypomina dzwięk nienasmarowanej linki lub dźwigni sprzęgła przy skrzyni.
Pisk dochodzi spod maski właśnie z okolic "kastry galopów".
Może trzeba coś gdzieś nasmarować?? Ale gdzie?? -
Mobilki- maci może doświadczenie w czipsowaniu 1.4 TDI w Fabiance??
Mam zamiar poprawic fabrykę w mojej 3cylindrówce :rozpacz: <!-- s:rozpacz: --> , ale nie wiem czy warto i co mozna osiągnąć?
Jeśli ktoś z Was ma jakieś informacje gdzie można kupić i sprawdzić proszę o odpowiedź. -
moje pytanie dotyczy również montażu głośników ,ale w wersji sedan. Nie bardzo wiem jak sie dobrać do tylnej półki. Poproszę o podpowiedź jak rozebrać wewnętrzne części wygłuszenia w bagażniku , żeby dojść do pólki i nic nie połamać