Ja mam objawy te same i też mnie czeka wymiana. Przy sprawdzaniu jaki mam czujnik porobiłem zdjęcia. Może się komuś przydadzą.
Zdejmujemy koło(od kierowcy) a potem odkręcamy nadkole:
[img]http://img84.imageshack.us/img84/3170/25072011180.jpg[/img]
Zaglądamy głębiej:
[img]http://img231.imageshack.us/img231/1657/25072011181.jpg[/img]
I jeszcze bardziej:
[img]http://img43.imageshack.us/img43/5336/25072011183.jpg[/img]
Trzeba jescze wyjąć kratkę od halogenu i od pompy odpiąć wtyczkę która jest najbardziej na prawo.
[img]http://img155.imageshack.us/img155/3056/25072011184.jpg[/img]
A teraz mam pytanie: Czy jeżeli mam czujnik TRW z kablem na stałe to bez problemu mogę kupić czujnik z wypinanym kablem? Na jakiejś aukcji na allegro było napisane, że nie są kompatybilne.
PS. Plastik obudowy pompy wpomagania strasznie mi popękał i dosłownie łamał się gdy się tylko go dotknęło. Da się to jakoś dokupić?
PS2. Czujnik w ASO 436 zł <!-- s:/ -->
W
wiejar (@wiejar)
0
Reputacja
4
Posty
1
Wyświetlenia
0
Obserwujący
0
Obserwowani
Informacje o wiejar
Dołączono
Ostatnio online
Najlepsze posty napisane przez wiejar
Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.
Najnowszy post utworzony przez wiejar
-
-
Ja mam podobnie jak Reda. Radyjko Uniden 520 i antene taką samą. Idealnie mieści się na półce za zagłowkami w F1 HB.
-
Ja mam tak: http://www.youtube.com/watch?v=ajP1cibLpnc <!-- s -->
Jak widać na filmiku radyjko Uniden PRO 520 XL a na dachu Sirio AS-100 MAG. Antena idealnie mieści się na półce bagażnika :]
Całość wyniosła mnie 350 zł.