Panowie, mam do wymiany tłumik końcowy i rozglądam się na allegro i w necie za nim, ofert jest sporo. Zacząłem jednak się zastanawiać, czy skoro mam zacząć dłubać w aucie to czy nie pojechać po całości i wymienić cały układ wydechowy, jako że od nowości nic nie było z nim robione. Mam na myśli np. taki zestaw - [url=http://www.autoparto.pl/uklad-wydechowy-skoda-fabia,201,p.html]wydech[/url], trochę jest tego też na allegro. Co sądzicie, warto inwestować w coś takiego czy wymieniać sam tłumik i zapomnieć?
Twist (@Twist)
Informacje o Twist
Najlepsze posty napisane przez Twist
Najnowszy post utworzony przez Twist
-
-
ja miałem tego typu problem, że obojętnie co założyłem, to klocki mi piszczały. teorie były różne, dużo osób mówiło że to wina felg stalowych bo nie było odpowiedniego odprowadzenia ciepła (pisk nasilał się przy rozgrzanych hamulcach). ostatnio założyłem w fabce coś takiego - [url=http://www.iparts.pl/czesc/klocki-hamulcowe-komplet,skoda,fabia-6y2-1999-08-2008-03,1-4-60km,106-4383-15106-100030-0-62-FDB1094.html]klocki hamulcowe[/url] Ferodo i problem ustał. do końca jednak nie wiem czy to zasługa klocków, czy mechanika, bo pojechałem do innego warsztatu. efekt jednak uzyskałem taki jaki chciałem :cwaniak: <!-- s:cwaniak: -->
-
zgadzam się z kolegą, jak dla mnie to powinien być ten z gumką, np taki - [url=http://www.iparts.pl/czesc/filtr-powietrza,0-256-AP1831-145565.html]filtr powietrza[/url]. te pozostałe zdaje się, że są do silnika BMD.
-
potwierdzam, mam takie [url=http://www.iparts.pl/czesc/zestaw-klockow-hamulcowych-hamulce-tarczowe,skoda,fabia-6y2-1999-08-2008-03,1-4-16v-75km,106-4383-15107-100030-0-161-GDB1357.html]klocki hamulcowe[/url] i tarcze TRW i sprawują się bez zarzutu! zakupiłem je już z pół roku temu
-
Ja tez miałem podobny problem i nie wiedziałem co i jak wlać chciałem przejść na syntetyk , choć jezdizlem na polsyntetyku, lecz przed przeglądem zamawiałem części tel w http://www.iparts.pl i konsultant doradzil mi ,ze jak jezdze na polsyntetyku to raczej nie zmieniac na syntetyk , bo miał do czynienia z klientami, którzy tak zrobili i musieli kupować uszczelki na caly silnik :kwasny: <!-- s:kwasny: -->