Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. trezor4
    T

    trezor4 (@trezor4)

    0
    Reputacja
    8
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o trezor4

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez trezor4

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez trezor4

    • T
      Po ilu km prawidlowa temp silnika

      Wracajac do mojego problemu .... Chcialem sie upewnic co dokladnie musze wymienic . Wiem ze to troche jak wrozenie z fusow , ale koszt termostatu lub czujnika temp nie jest duzy i moge zaryzykowac . Tylko od czego zaczać ? Wskaznik temp na desce zachowuje sie dziwnie . Dosc szybko okolo 4-5 km zajmuje mu dojscie do 1/4 skali i tak stoi . Pozniej powili rosnie i znowu zatrzymuje sie przy okolo 80 stopniach ( do 80 stopni dochochodzi przy temp 0 stopni po 9km) . W koncu jak laskawie dojedzie do 90 po 12-15 km to juz stoi ladnie .
      Duzo szybciej wskazowka wstaje jak zatrzymam sie w korku i dluzej stoje . Czy ten typ tak ma ze na posoju sie szybko sie zagrzewa , a w czasie jazdy ciezko go dogrzac ? Czy popprostu termostat nie trzyma , dlatego ciezko go zagrzac ? Czy za wskazania na desce odpowiada ten sam czujnik temp co podaje temp na komputer? Bo mam duzo wieksze spalania , moze to przyczyna ze wolno sie grzeje ?

      napisane w PB
    • T
      Po ilu km prawidlowa temp silnika

      To wg Was jaka bedzie przyczyna ? Czujnik temp ? Czy raczej termostat ?

      napisane w PB
    • T
      Po ilu km prawidlowa temp silnika

      witam
      moja fabia 1.4 AZE nie lapie temp na trasie 10km , czy to normalne ? Jak zgasze auto z wskazowka powiedzmy w polowie skali to po odpaleniu np. za 5 minut wskazowka idzie troche wyzej , ale za chwilke spada. Zeby rozgrzac ja do 90 stopni potrzeba chyba z 15km drogi. Czy to normalne ? Czy to pada czunik temp plynu chlodniczego ? Termostat bym wyklucvzyl bo jak juz sie rozgrzeje do 90 stopni to ladnie trzyma.

      Dzieki

      napisane w PB
    • T
      [F1] Sprawdzenie sondy lambdy w Vagu ?

      Zastanawia mnie tylko blad , ktory pojawil sie dopiero po wykonaniu proby starzenia sondy w grupie 34 . Po wykonaniu testu zapisal sie blad 16517 . Czy to daletego , ze testy te sa wykonywane dla silnika z dwoma sondami ? Wynik testu byl B1-S1 not ok . i temp katalizatora , -32stopnie.

      napisane w PB
    • T
      [F1] Sprawdzenie sondy lambdy w Vagu ?

      w grupie 32 nie wiem czy dobrze zmierzylem ale było w zakresie 0-1V
      w grupie 33 znalazlem wskazania sondy i druga byla w zakresie 0-1V , ale pierwsza wachala sie od minus 10V do plus kliku . Ale pozniej glownie na minusie bylo 7-8V.
      Silnik 1.4 60KM , 2001rok

      napisane w PB
    • T
      [F1] Sprawdzenie sondy lambdy w Vagu ?

      sprawdzlem nie bylo bledu sondy , ale mam spalanie 12l/100 przy spokojnej jezdzie po miescie . mialem blad nieszczelnosci w ukladzie podcisnienia , ale po czyszczeniu przepustnicy i adaptacji juz nie sprawdzalem , czy to moze byc przyczyna takiego spalania ?

      napisane w PB
    • T
      [F1] Sprawdzenie sondy lambdy w Vagu ?

      Czy ktoś może podać jak sprawdzić sondę podłączając auto pod kompa ?
      Chodzi mi jakie grupy sprawdzić i jakie wartości powinny być dla poprawnie działającej sondy ...
      Bo spalanie 10L na 100km w silniku 1.4 to chyba przesada 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w PB
    • T
      [F1] migająca lampka oleju, Pilne !

      u mnie podobnie jest , tyle ze kontrolka zapala sie zawsze jak silnik sie nagrzeje do temp 90 stopni . Czy tez zaczac od czujnika ? 🙂 <!-- s:) --> JAk jest zimny to kontrola sie nie pali ...

      napisane w Warsztat elektryczny