Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. Tomek_KRA
    T

    Tomek_KRA (@Tomek_KRA)

    0
    Reputacja
    1
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o Tomek_KRA

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez Tomek_KRA

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez Tomek_KRA

    • T
      [F1] Pompa paliwa chodzi po wyłączeniu zapłonu

      Witam wszystkich serdecznie,

      Mam problem z samochodem (Skoda Fabia 1,4 16V AUA 2001r) który przerósł moje możliwości.

      Samochód rozładował akumulator. Przed dojechaniem na miejsce postoju nie było żadnych objawów nieprawidłowej pracy.

      Po naładowaniu i założeniu akumulatora okazało się, że pompa paliwa chodzi ciągle lub z przerwami. Zapłon nie jest włączony a auto może być zamknięte. Pompa włącza się w losowy sposób na chwilę lub dłuższy czas po czym się wyłącza.

      Działaniu pompy towarzyszy często klikanie przekaźnika ale inne niż w normalnym trybie działania. Przekaźnik pompy paliwa (przekaźnik 140) załącza się kilkukrotnie - częstotliwość tych załączeń to ok 2-3 razy na sekundę. Czas trwania tego kluczowania jest też różna. Dzieje się tak tylko przy wyłączonym zapłonie, wyciągniętym kluczyku, zamkniętym aucie.

      Po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon pompa pompuje i się wyłącza. Samochód odpala.

      Po zgaszeniu silnika i wyciągnięciu kluczyka pompa dalej działa.

      Przy odczytywaniu błędów często zrywana jest komunikacja z komputerem.

      To co już zrobiłem to odczytałem błędy:
      Błędy jakie podał mi program to:
      17953 ; 18058; 18043; 18045; 17949
      Błąd od przekaźnika nie zawsze się pojawia.

      Wyciągnąłem i włożyłem przekaźnik pompy. Niestety nie wiem jak sprawdzić czy działa poprawnie.

      Wyciągałem też:

      • Przekaźnik odpowiedzialny za lampki ostrzegawcze w drzwiach.
      • wtyczki od drzwi kierowcy te co są na słupku.

      Też podejrzewałem, że to coś z czujnikiem od drzwi ale chyba odłączenie wszystkich wtyczek od drzwi kierowcy to wyklucza ?

      Czy takie objawy może dawać uszkodzony przekaźnik pompy paliwa ?

      Proszę o pomoc. Z góry dziękuję za podpowiedzi co jeszcze można zrobić.

      napisane w Warsztat elektryczny