Słusznie prawi MirekS.
Powodem uszkodzenia styku jest jego wypalenie/wytopienie.
Możliwe przyczyny:
- zbyt duży prąd dla styków (zwarcie w instalacji)
- pojawienie się rezystancji na stykach (z powodu śniedzenia, korozji, wilgoci, może to zasługa klimy... ?) co powoduje wzrost temperatury złącza i jego dalsze wypalenie.
Tak więc źdźbło prawy w tym iż uruchamianie silnika na hamulcu nożnym może być.
Wcale nie zdziwiłbym się również gdyby klimatyzacja miala w tym swój udział.
Lokalizacja wyłacznika jest niedaleko wylotu kanału powietrza na nogi kierowcy.
Kiedy pojawił się ten problem u Was ? Zimą jak korzystaliście z ogrzewania czy latem przy klimatyzacji ? Ja mialem ten problem po świeżo nabitej klimie latem <!-- s:) -->
Postaram się na dniach zamieścić zdjęcie wypalonego wyłacznika jako dowód.
Pozdrawiam
Tomek