Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. szunaj58
    S

    szunaj58 (@szunaj58)

    0
    Reputacja
    5
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o szunaj58

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez szunaj58

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez szunaj58

    • S
      [F1 i F2] Chłodnica - płyn/wentylator/wymiana/kontrolka

      Właśnie wróciłem z warsztatu, diagnoza uszczelka pod głowicą do wymiany.
      Teraz wszystko jak na razie działa poprawnie.
      Dziękuję za pomoc w zdiagnozowaniu przyczyn awarii w mojej Fabii.
      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      [F1 i F2] Chłodnica - płyn/wentylator/wymiana/kontrolka

      Dziękuję MirekS za pomoc,!

      Sprawdziłem termostat we wrzątku, otwiera się i zamyka, założyłem do obudowy.
      Czujnik temperatury działa:po odłączeniu kabli wskazówka spada do 0, a po podłączeniu wskazuje środek skali.
      Jak można sprawdzić ten termokontakt na chłodnicy ( miernikiem uniwersalnym np.).
      Bezpieczniki do wentylatora sprawdzałem są dobre.
      Ale mam pytanie: czy na zimnym silniku w układzie chłodzenia może występować ciśnienie?
      Wczoraj zaobserwowałem, że jest podwyższony poziom cieczy w zbiorniczku wyrównawczym 1,5-2,0cm ponad MAX. Spróbowałem odkręcić ten korek, i w tym momencie zaczęło mi wyrzucać płyn przez odpowietrznik w zbiorniczku, a przewody były tak trochę nabrzmiałe. Silnik był zimny.
      Po upuszczeniu płynu przez zawór przy chłodnicy, włączyłem silnik i nie zakręcałem korka od zbiorniczka, poziom płynu był w granicy dolnego stanu. Po chwili zaobserwowałem, że zaczęły pojawiać się pęcherzyki powietrza w zbiorniczku,
      po wyjęciu korka z klawiatury silnika zaobserwowałem wydobywającą się większą niż normalnie "kompresję" tzn. powietrze z oparami pod jakimś cisnieniem. Wcześniej tego nie obserwowałem. Czy to wskazuje na spory wydatek i większy remont?Po przeczytaniu innych postów w tym temacie obawiam się o głowicę :help: <!-- s:help: -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      [F1 i F2] przebieg naszych Fabii

      Marzec 2010 stuknęło na liczniku 205 000km
      1,4 MPI60KM PB/LPG 🆗 <!-- s🆗 -->

      napisane w Dosłownie wszystko
    • S
      [F1 i F2] Akumulator

      A ja mam własnie założony od 2 lat akumulator Boscha 12V;400Ah;45A i sprawuje sie bez zarzutu. Zarówno w zimie przy tych ostatnich mrozach ani razu nie zawiódł:) Pozdrawiam :hyhy: :hyhy: <!-- s:hyhy: -->

      napisane w Warsztat elektryczny
    • S
      [F1 i F2] Chłodnica - płyn/wentylator/wymiana/kontrolka

      WITAM !
      MAM PROBLEM Z MOJĄ FABIĄ.1.4 MPI 60KM CLASIC 2001R.
      WYWALIŁO MI PŁYN Z ZBIORNICZKA WYRÓWNAWCZEGO W MOMENCIE GDY PODCZAS JAZDY PRZESTAŁA REAGOWAĆ NA PEDAŁ GAZU JECHAŁEM TAK JAK NA WOLNYCH OBROTACH 2KM/GODZ NIE WIECEJ. PO WYŁACZENIU SILNIKA I SPRAWDZENIU CO SIE DZIEJE POD MASKĄ , OKAZAŁO SIE ŻE WYRZUCA MI PŁYN PRZEZ ODPOWIETRZNIK W ZBIORNICZKU. NIE WŁACZYŁ MI SIE WENTYLATOR. mECZANIK STWIERDZIŁ ZE TO MOZE BYĆ TERMOSTAT,KTÓRY SIE NIE OTWORZYŁ LUB CZUJNIK TEMPERATURY, EWENTUALNIE USZCZELKA POD GŁOWICĄ. CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNE PERYPETIE Z UKŁ CHŁODZENIA?? 😞 <!-- s:( -->

      napisane w Warsztat mechaniczny