Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. szandem
    S

    szandem (@szandem)

    0
    Reputacja
    7
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o szandem

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez szandem

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez szandem

    • S
      Fabia 1,4 TDI 70KM BNM dymek z bagnetu i turbina

      Cześć;

      Właśnie po odkręceniu korka paruje (wydobywa się dymek).
      Ale dzisiaj jak na zimnym silniku spojrzałem to korka wlewu oleju leciał dymek a z bagnetu nie widziałem.
      I właśnie, z korka jak się odkręci to widać większy 'dymek'.
      A z turbiny właśnie żadnych błędów nie ma i wydaje mi się, że pomimo 70KM auto potrafi zaskoczyć swymi osiągami.

      napisane w ON
    • S
      Fabia 1,4 TDI 70KM BNM dymek z bagnetu i turbina

      Witam wszystkich;

      Próbowałem znaleźć podobne tematy ale bez rezultatu dlatego potrzebuję zasięgnąć waszej wiedzy.
      Chcę sprzedać Fabie I Combi z 2006 z silnikiem 1.4 TDI 70KM BNM.
      Wydawało mi się, że samochód silnik są w swietnym stanie. Przebieg oryginalny 224 tyśkm. Był potencjalny kupiec i jego kolega mechanik. I mechanik powiedział:

      • wyjął bagnet oleju i wydobywał się tam leciutki dymek (nie wiem czy to ma znaczenie ale bylem po trasie 40KM). i że pierścienie przepuszczają ale nie jest źle ale nie powinno tego być.
        I tu moje pytanie: czy to normalne? Czy może problem z pierścieniami? A może to wina zużywających się panewek o których wspomina się w różnych artykułach? Co może być tego przyczyną i co powinienem zrobić, żeby tego dymku nie mieć?
      • ponadto turbina: turbina jest oryginalna i nie była nigdy robiona (ze stałą geometrią). Gość ścisnął wąż i powiedział, że od niskich obrotów powinna pęcznieć/robić się twarda, a faktycznie wąż był miękki i tak od około 3 tyś obrotów zaczynał twardnieć. Czy to normalne? czy faktycznie wąż powinien 'puchnąć' już od niskich obrotów? Czy może tak ma być bo to tylko 70KM?

      Jeśli jest ktoś w stanie udzielić odpowiedzi i doradzić co należy zrobić to będę wdzięczny.
      Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
      Pozdrawiam

      napisane w ON
    • S
      Śląsk i okolice

      [quote="Tech"]P.H. Piotr Śliwka
      ul. Lenartowicza 104
      41-219 Sosnowiec
      tel. 032 / 292 01 07
      fax 032 / 292 01 33
      [url=http://skody.w.sosnowcu.internetem.pl]skody.w.sosnowcu.internetem.pl[/url]

      Witam;

      AUTO ŚLIWKA W SOSNOWCU I OGÓLNIE AUTO ŚLIWKA to PARTACZE i NIEKOMPETENTNI ludzie.
      Oddałem swój samochód w celu naprawienia wgniotki w tylnych prawych drzwiach i nadkolu (taka niespodzianka o innego kierowcy). Więc oddałem samochód i po dwóch tygodniach miałem do obioru. Samochód miał jechać do zabrza do zrobienia. Przyjechał. Jak zobaczyłem to za głowę się złapałem. Sam młotkiem lepiej bym to zrobił. Źle wyklepane nadkole, nowe tylne drzwi stykały się z nadkolem (brak jakijkolwiek szczeliny) a na wysokości okien szczelina ponad dwukrotnie większa niż normalnie. Mało tego oni udają głupa, że jest DOBRZE!! Jeden niemrawy gość z serwisu powiedział: 'niech sobie Pan jedzie z tym do Zabrza'!! jakiś żart. samochodu nie przyjąłem. Inny gość, który wydawał się być poważnym spojrzał i porównał z nowym i szczelina była ogromna. Zresztą nie było co porównywać bo trzeba być ślepym żeby nie było widaćstykających się blach i szczelin, że wsadzę cały klucz do środka! Tydzień później odebrałem samochód ponownie. Lepiej wyklepany, szczelina mniejsza - w miarę ale malowanie fatalne. na nadkolu w jednym miejscu ciemniejszy a centymetr niżej jasne. Ale już mając dosyć tego serwisu wziałem samochód mimo iż powinienem zostawić do ponownej poprawy. Mało tego za co chcialem ich do sądu podać: odebrałem samochód i coś mi stuka a wspomaganie ciężko chodzi. Okazało się, że gnoje pozrywali mi tylne tuleje na wahaczach z przodu. wtedy miałem przebieg 52000. a mało tego poczęstowali się benzyną (a mam LPG). jakie było moje zdziwienie jak na stacji benzynowej chciałem dolać benzyny a tam odkrecony korek wlewu.
      ODRADZAM TYCH ZŁODZIEI ORAZ PARTACZY. mówię to z całą odpowiedzialnością.

      Pozdrawiam i omijajcie SLIWKĘ szerokim łukiem.

      napisane w ASO
    • S
      [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

      Cześć;

      /okazało się, że trzeci wtrysiwacz od gazu przestał pracować i dlatego tak się działo. Po wymianie jezdzi super i mniej pali.

      Pozdrawiam.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • S
      [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

      Witajcie;

      Panowie (i Panie) mam do Was pytanie ponieważ mam problem ze skodzinka 1.2 70 KM Fabia 2. Samochód jest zagazowany. Gdy wyjeżdzałem na trasę i utrzymywałem jednostajne tempo zapalała mi sie kontrolka Check. Myslałem ze przyczyna sa swiece wiec je wymieniłem na nowe. Natomiast teraz gdy gwałtownie przyspieszam na trasie zaczyna migać kontrolka CHECK samochód traci moc nie da się przyspieszyć i zwalania. Musze sie zatrzymać, wyłączyć silnik i odpalić ponownie aby możliwe było kontynuowanie jazdy. Wydawało mi się, że może to cewka zapłonowa. Poza tym na benzynie na biegu jałowym silnik pracuje równo. Na gazie szarpie silnikiem, trzęsie nim i słychać, że ma wiele do życzenia.
      Proszę powiedzcie mi co mam zrobić.
      Z góry dziękuję za wszelkie posty.

      Pozdrawiam wszystkich.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • S
      [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

      Dzięki Panowie 🙂 <!-- s:) -->

      Dzieki rowniez za linka 🙂 dokonam tu zakupu.

      napisane w Diagnostyka - oprogramowanie
    • S
      [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

      Witajcie;

      Przepraszam, ze wpisuje sie do starego tematu ale mialbym pytanie. Poniewaz chodzi mi po glowie zakup kabelka do diagnozy bledow.
      Czy orientujecie sie czy wystarczy zwykly kabelek z allegro za 50 zl dla obd2 ISO9141 aby podlaczyc sie do Fabii 2 1.2 HTP 70KM ?
      Czy ktoś z Was probował się mozę łączyć?
      Pytam się dlatego, że na każdej aukcji pisza, ze sa one dla samochodow do 2004.
      Jeśli jest ktos w stanie odpowiedzieć czy taki kabelek bylby kompatybilny z komputerkiem w 1.2 HTP 70KM bylbym bardzo wdzieczny.

      Pozdrawiam wszytkich;
      Adam

      napisane w Diagnostyka - oprogramowanie