Cześć, kupilem gwint fk ak street od polo 9n, felgi mam 17x8", opony 205/40.
przód opuszczony na maxa w dol, helpery i balwanki wywalone, palec wchodzi pod kątem. Laczniki stabilizatora krótsze od escorta. Podczas jazdy przez poprzeczne nierówności na jezdni bądź uskoki czy załamania, przód wali jakby był przyspawany na stale. Czy to jest normalny objaw? Druga sprawa, to talerzyki które się montuje miedzy sprężyna a łożyskiem, od strony sprężyny są spasowane idealnie, ale od strony lozyska jest luz, tzn na postoju nie mogę reka obrócić sprężyny z talerzykiem, ale nie wiem co się dzieje podczas pracy amorka, czy jakbym uciął balwanki o 1/3 to czy dobijanie i walenie by ustalo? Wolę teraz zapytać, bo i tak już kilka razy wyjmowałem amorki, jak go montowałem i nie chciał siadać <!-- s:) -->
Stasiek (@Stasiek)
Informacje o Stasiek
Najlepsze posty napisane przez Stasiek
Najnowszy post utworzony przez Stasiek
-
-
Panowie, jeszcze takie pytanie, czy z przodu nie będzie wystawać felga z nadkola przy 17x8 et32 205/40/17
pozdrawiam
-
Witam, na wiosnę zakładam gwint i felgi 17x8".
Gość, od którego kupuję nowe felgi, ma też nowe opony do sprzedania.jaka opona będzie najlepsza do felg 17x8? Tak, żeby nie bylo balona i zeby nie tarlo o nadkola?
czy opona 205/45 wejdzie z felga 17x8 do fabii? Czy szuka 195/40?
czy warto kupić nowe opony hankook z 2010r 205/45 za 235zl/sztuka?
pozdrawiam -
Witam.
Mój problem jest dość nietypowy, jadąc sobie ostatnio w dość srogie upały przy dojeżdżaniu na skrzyzowaniu zapaliła mi się kontrolka abs i zaczęła migać od ręcznego. Koła sie nie grzeją.
Pojechałem do kolegi, podpieliśmy pod kompa. Żadnych błędów nie pokazało, jedynie to coś z napięciem na akumulatorze. Płyn hamulcowy dolany. Styki na wtyczce od pompy abs przeczyszczone. Wszystkie koła pokazywały jednakową prędkość. Czujnik abs na prawym przednim kole jest luźny. Bezpiecznik na aku od abs sprawny.Co może być przyczyną i czy może to być coś poważnego? Bo szykuje mi się trasa ok 670km i nie wiem czy mogę jechać. Jeżeli by to było coś z absem, to pół biedy, ale gorzej jak jest coś poważniejszego. Sprawdzałem jeszcze podczas jazdy ok 30km/h - zaciągnąłem ręczny i bardzo kiepsko shamowało.
Czekam na rady bo wyjazd już niebawem. pozdrawiam.
-
Witam.
Mój problem jest dość nietypowy, jadąc sobie ostatnio w dość srogie upały przy dojeżdżaniu na skrzyzowaniu zapaliła mi się kontrolka abs i zaczęła migać od ręcznego. Koła sie nie grzeją.
Pojechałem do kolegi, podpieliśmy pod kompa. Żadnych błędów nie pokazało, jedynie to coś z napięciem na akumulatorze. Płyn hamulcowy dolany. Styki na wtyczce od pompy abs przeczyszczone. Wszystkie koła pokazywały jednakową prędkość. Czujnik abs na prawym przednim kole jest luźny. Bezpiecznik na aku od abs sprawny.Co może być przyczyną i czy może to być coś poważnego? Bo szykuje mi się trasa ok 670km i nie wiem czy mogę jechać. Jeżeli by to było coś z absem, to pół biedy, ale gorzej jak jest coś poważniejszego. Sprawdzałem jeszcze podczas jazdy ok 30km/h - zaciągnąłem ręczny i bardzo kiepsko shamowało.
Czekam na rady bo wyjazd już niebawem. pozdrawiam.
-
Cześć
Chce zakupić alu felgi do swojej fabii, chciałbym, zeby felgi były równo z nadkolami, oczywiscie fabia będzie obniżona i utwardzona. Szukam felg, pare już znalazłem, tylko nie wiem jakie największe et mam szukać.Takie wymiary mają felgi które chce kupić:
5x100 7,5x17 ET38