O dokladnie o to, widzę że jest tylko że potrzebuję lewą stronę HB.
SQT (@SQT)
Informacje o SQT
Najlepsze posty napisane przez SQT
Najnowszy post utworzony przez SQT
-
-
Chciałbym dowiedzieć się czy jest możliwość zakupienia elementów blacharskich takie jak tylni błotnik razem z tylnym słupkiem i tą częścią dachu nad drzwiami aż do przedniego słupka. Liczę że wyraziłem się jasno. Zależy mi na całym elemencie żeby nie sklejać tego po kawałku.
-
Zdobyłem blokady do rozrządu, okazuje się że wał w stosunku do wałków rozrządu jest przekręcony gdzieś o 1/4 obrotu. Na razie odkręciłem osłonę łańcuszka bez ściągania głowicy. Z tego co czytałem od 2004 montowano dłuższe ślizgi zapobiegające przeskoczeniu łańcucha. Po czym poznać czy są długie czy krótkie ? Moja fabia jest z końca 2003 a wyglądają jakby były długie.
-
W chwili obecnej nie mam możliwości sprawdzić alternatora bo nie ma możliwości uruchomienia go. Jednak jak zmierzyłem napięcie na samym akumulatorze to jest stabilne 12V.
-
Witam wszystkich !
Postanowiłem napisać na waszym forum z prośbą o pomoc, ale może zacznę od początku. Jestem posiadaczem fabii 1 1.2 HTP 12V. Ostatnio miałem awarię linki hamulca ręcznego, więc podczas wymiany fabia stała na lewarku. Po zakończonej wymianie okazało się że nie można odpalić silnika. Pierwsza rzecz to diagnoza komputerem - zero błędów, sprawdzenie iskry na świecach - jest iskra więc sądzę że czujnik położenia wału jest sprawny. Następnie odkręciłem dwie zaślepki wałków rozrządu. Obydwa wałki są tak samo ustawione więc wykluczam przeskoczenie łańcucha rozrządu. Oczywiście sprawdziłem również wszystkie bezpieczniki. Co jeszcze mogę sprawdzić żeby znaleźć awarię ? Dodam jeszcze na koniec że raz, czy dwa razy zdarzyło się że fabia strzeliła sobie do filtra powietrza.Pozdrawiam.