Czy ktoś jest jeszcze zainteresowany tematem ? To udzielę kilku porad <!-- s:) -->
sokool (@sokool)
Informacje o sokool
Najlepsze posty napisane przez sokool
Najnowszy post utworzony przez sokool
-
-
Bardzo Cię proszę o te foty bo mi się stało dokładnie to samo <!-- s:( --> tylko , że różnica jest taka , że pod wykładzinką w bagażniku z lewej strony są kostki i ja już na tych kostkach nie mam napięcia więc muszę otwierać dalej . Kolejna sprawa to czy ktoś posiada jakiś KONKRETNY opis przekaźników w Skodzie? To co do tej pory znalazłem to jakieś raczej wolne żarty . Kolejna sprawa ( ech męczybuła ze mnie ) czy ktoś wie jak jest rozwiązany czujnik zapięcia pasów ? Bo mi nagle świeci cały czas ....
Sądzę , że to ma związek z kablami umieszczonymi w listwie progowej bo idzie to ta sama wiązka co do tyłu ale liczę na Waszą pomoc koledzy Jeśli nie znajdzie się nikt ,kto coś wie to wszystko czego się dowiem i tak tu umieszczę ale wolałbym jednak skorzystać troszkę z cudzych doświadczeń zanim rozkopię pół autka . -
UFFF panowie !!!! Powiem tak :
Zakupcie sobie aceton (najlepszy to jest w zmywaczach do paznokci lub produktach firmy SAKOP ale o te ciężko na rynku ) kolejno też wazelinę techniczną ( dla dzieci też może być ale ma znacznie słabsze wyniki i jest ZNACZNIE droższa . )Przy obecnych warunkach pogodowych jeśli zachlapaliście kable wtyczki itp . To bierzemy i w sytuacji opisanej powyżej w pierwszej kolejności po rozłączeniu wtyczek CZYSTĄ szmatką wycieramy do sucha po czym przelewamy acetonem i czekamy aż odparuje ( najlepiej w zimne dnie podprowadzić żonie suszarkę albo użyć dobrej jakości opalarki na najniższym biegu <!-- s:) --> ) Oczyszczone styki w miarę możliwości skrobiemy nożem ale lepsze są iglaki i leciutko pokrywamy tkz "filmem" z wazeliny .
Przypadkiem nie dajcie się namówić nikomu na zagrzewanie wtyczek koszulkami termo !!! To dopiero trzyma wilgoć jak się dostanie a dostanie się wierzcie miProblem o którym tu mowa to rodzaj doziemienia , taka mikro upływność , która do zwarcia ma daleko jeszcze ale robi dziwne manewry z naszymi kontrolkami
-
Co do dbania o połączenia to należałoby jeszcze dodać , że warto podczas konserwacji klem przesmarować je wazeliną techniczną . Warto również zadbać o wszystkie zaciski masy . To też ma nie banalny wpływ na działanie naszej instalacji .Śniedź na zaciskach bywa zabójcza. Co do ledów to najwłaściwsze było by zastosowanie regulatora napięcia takiego jaki montowany jest w układach LED do jazdy dziennej . Można też bawić się rezystorami ale to jest zabawa dla .... zresztą nie polecam takich rozwiązań .
-
Witam jak w tytule Pochodzę z Jaworzna i dopiero co zakupiłem Skodę Fabie 1.4 TDI 75 KM . Więc jestem zielony jak trawka na nadchodzącą wiosnę <!-- s:) --> Raczej będę się przyglądał jednak jesli zauważę , że mogę pomóc to na pewno pomogę .