Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. Skrzypas
    S

    Skrzypas (@Skrzypas)

    0
    Reputacja
    2
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o Skrzypas

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez Skrzypas

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez Skrzypas

    • S
      [F1] Sportowe zawieszenie, co wybrać?

      To że jest niższe o 15mm, to przecież wiedziałem (przecież napisałem, że 15mm).

      Ja się chciałem dowiedzieć o średnice sprężyny itp, czy wystarczy zmienić sprężyny (i ew. amortyzatory) czy też te gumy, w których sprężyny siedzą w kielichu i czy w starych amorkach będzie nowa sprężyna leżała...

      Czy ma ktoś serwisówkę do Fabii (łącznie z RS-ką) tam powinny być takie szczegóły i mógłbym porównać, zanim się zbłaźnię przed mechanikami w ASO 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Tuning mechaniczny
    • S
      [F1] Sportowe zawieszenie, co wybrać?

      Hej, jestem nowy na forum.

      Szperałem po tematach, ale tego nie znalazłem:

      Chciałbym założyć Chipa w aucie i koniecznie zanim to zrobię, zmienię zawieszenie najchętniej na to z Fabii RS. Pytanka mam takie:

      • Czy ktoś z was się orientuje czym się różni zawieszenie Fabii RS od zwykłej?
      • Czy da radę po prostu przełożyć sprężyny?
      • Czy będą one twardsze?
      • Czy amortyzatory od Fabii RS seryjne są bardziej sportowe, niż od zwykłej, a może polecacie jakieś inne do trochę sportowszej jazdy?

      Dodam tylko że obniżanie większe niż 15 mm nie wchodzi w rachubę 🙂 Nie chodzi o glebę, tylko o bezpieczeństwo przy zmianie pasów przy koleinach. Kółka mam seryjne 16/205/55 (tak, duże 😉 <!-- s;) --> ).

      Liczę na udany debiut na tym forum 🙂

      napisane w Tuning mechaniczny