Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. siweq
    S

    siweq (@siweq)

    0
    Reputacja
    4
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o siweq

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez siweq

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez siweq

    • S
      [F1] wymiana silnika wycieraczki tylnej klapy w kombi

      Obrazkowa historia jak to zrobić.
      UWAGA. bardzo przydatne 2 osoby (zwłaszcza przy zdejmowaniu osłony klapy bagażnika).

      1. nie posiadam ściągacza do wycieraczek itp. i musiałem niestety odciąć starą śrubę diaksem
        [img]http://molek.pl/link/01_odciecie.resized.JPG[/img]

      2. sporo zabawy mieliśmy ze zdjęciem obudowy klapy bagażnika. obudowa przyczepiona jest za pomocą 10 zaczepów, których rozmieszczenie jest widoczne na tym zdjęciu (w czerwonych kółkach). Ważny przy montażu będzie także otwór na kołek pozycjonujący (w niebieskim kółku).
        [img]http://molek.pl/link/02_otwory_zaczepow.resized.JPG[/img]

      3. Sam silnik przyczepiony jest 3 śrubami, jego demontaż jest bardzo łatwy.
        [img]http://molek.pl/link/04_silnik.resized.JPG[/img]

      4. Zaczepy widoczne są na zdjętej osłonie. Zdejmowanie zaczęliśmy z boku, w miejscu gdzie zauważalny jest początek pustej przestrzeni. Po odchyleniu osłony, podważałem kolejne zaczepy długą listewką. Na końcu idą 4 zaczepy na górze, w okolicach szyby.
        [img]http://molek.pl/link/05_oslona.resized.JPG[/img]

      5. Podczas ponownego montażu trzeba powkładać zaczepy w odpowiednie otwory, zaczynając od zaczepu z kołkiem pozycjonującym.. Dalej jest łatwo.
        Aha, nie można zapomnieć o przełożeniu paska do zamykania klapy przez odpowiedni otwór w osłonie.

      to tyle. proste, jak się wie jak ściągnąć osłonę.
      [img]http://molek.pl/link/06_zaczep_oslony.resized.JPG[/img]

      napisane w Zrób to sam
    • S
      [F1] Kontrolka oleju - temat zbiorczy

      czyli do serwisu zasuwać trzeba.
      dzięki za pomoc

      napisane w Warsztat elektryczny
    • S
      [F1] Kontrolka oleju - temat zbiorczy

      olej wymieniany ~12kkm temu. zauważyłem, że ubyło nieco płynu chłodzącego. może jakaś nieszczelność jest między układem chłodzenia i smarowania?

      napisane w Warsztat elektryczny
    • S
      [F1] Kontrolka oleju - temat zbiorczy

      witam,

      od kilku dni zapala mi się kontrolka ciśnienia oleju (1.4 MPI 68KM z 2002, 130 ooo).
      Kontrolka zapala się od razu po uruchomieniu silnika (3 piśnięcia i od tej pory cały czas miga na czerwono).
      Oleju nie brakuje, na 99% nie mam żadnego wycieku. Temperatura chłodziwa zachowuje się normalnie. Jedyna nietypowa rzecz jaką zauważyłem, to obecność niewielkiej ilości szaro-kawowego "gluta" na wewnętrznej stronie korka wlewu oleju.

      macie jakieś sugestie? o co chodzi?

      pozdrawiam
      K.

      napisane w Warsztat elektryczny