Dzięki kolego za info. Poczytałem trochę o tym zaworze ale czy nie powinien zapalić mi się check. W każdej opisanej sytuacji na forach mieli problem z tym zaworem ale zapalała im się kontrolka silnika, a u mnie brak jakichkolwiek błędów. A jaki masz pomysł na ten zawór wymienić go czy tak jak inni rozkęcać śrubkę w nim tak jak pisali.
sasan21 (@sasan21)
Informacje o sasan21
Najlepsze posty napisane przez sasan21
Najnowszy post utworzony przez sasan21
-
-
Dzięki kolego ale zapomniałem napisać że 5 tyś km temu miałem wymieniany reduktor i wtryski gazu na nowe ponieważ też o tym pomyślałem a także był juz czas na wymianę bo zrobiłem na starym reduktorze 130 tyś. Ale także już nawet tak próbowałem zakręciłem gaz w butli i wyłączyłem na tydzień gaz z bezpiecznika i jeździłem na samej benzynie nic to nie dało.
-
Witam wszystkich jestem użytkownikiem pięknej fabii 2 z 2008 r. z 31 grudnia <!-- s:D -->. Silniczek jaki w niej siedzi to BXW 1.4 16v. Koledzy potrzebuję waszej pomocy ponieważ od roku czasu mam problem z rannym odpalaniem samochodu dodam jeszcze iż w mojej F2 jest zamontowany gaz sekwencja a byłem u 5 mechaników i nic. Temat będę pisał w punktach aby wszystko dokładnie opisać aby było wyraźnie.
-
Awaria
Od ponad roku odpalając samochód z rana nie odpala za pierwszym razem tylko za drugim i w dalszym ciągu dnia niema żadnych problemów pali na dotyk problem dotyczy tylko postoju nocnego w garażu około 12 godzin. Dodatkowe rzeczy jakie powstają przy drugim uruchomieniu to że od razu nie wchodzi na ssanie ma obroty 1000 i dopiero po 6 sekundach ssanie się załańcza 1300 ( czy tak właśnie jest w fabiach bo przez 10 lat tego nie zauważyłem ). A jeszcze jednym symptomem jest smród paliwa podczas drugie uruchomienia samochodu. Czasami zdarzy się iż odpali za pierwszym razem ale trzyma obroty na 500 i działa jakby na dwóch garach i gaśnie. -
Wymienione rzeczy
świece, wyczyszczona przepustnica, wymieniony filtr paliwa, wymieniony czujnik temperatury, wgrana nowa mapa benzyny gazu, sprawdzony pod względem wycieku paliwa z zbiornika z przewodów.
3.Ewentualne przyczyny podawane przez mechaników
-
uszkodzona pompa paliwa nie podaje 3 barów np. 2 bary -- ale moim zdaniem nie jak śmierdzi paliwem za drugim uruchomieniem to paliwo podaje dobrze. Jeździłem tylko na benzynie i objawy były podobne.
-
uszkodzona przepustnica - tak powiedział mechanik ale jest elektroniczna i niestety nie wiem jak ją sprawdzić a check nie wyskakuje
-
uszkodzona cewka cewki - występujące takie czynniki jak praca na dwóch garach, i że po drugim uruchomieniu czuje benzynę wnioskuję że mogą być to cewki, ale nie wyskakuje check o błędzie w zapłonie a tak to samochód nie ma problemów w jedzie (brak szarpania, falowania obrotów prędkość i przyspieszenie prawidłowe)
-najgorszą przyczyną podaną przez mechanika jest to iż nie ma ciśnienia na zaworach i że uszkodzony jest silnik trzeba robić głowice.
- może uszkodzone wtryski - cały czas otwarty lub się nie otwiera
Koledzy proszę o pomoc jak zacznę wymieniać wszystkie rzeczy to pełno kasy wydam a jeździć po mechanikach co chwila a oni nie potrafią zdiagnozować usterki mam dość. Usterki stwierdzone przez mechaników mogą być przyczyną awarii, ale każda z nich się wyklucza a co najlepsze że podczas drugiego uruchomienia samochód działa prawidłowo nie szarpie prędkość jest prawidłowa przyspieszenie i nie śmierdzi benzyną a na kompie brak błędów check się nie świeci działa jak igiełka.
Ma ktoś może jakąś propozycję z góry dziękuje. -
-
Cze jestem posiadaczem fabii 2 combi 1,4 16V może coś pomogę, ale sam obecnie potrzebuję pomocy w usterce bo mechanicy rozkładają ręce <!-- s:( -->