Witam
Dokładnie tak jak powyżej- krok po kroku i okazało się, że padł przekaźnik...sprawdziłem jeszcze dodatkowo miernikiem czy pojawia się napięcie na zaciskach cewki po włączeniu zapłonu- i oczywiście się pojawiło. Przekaźnik J 11 oznaczony nr 18 wymieniony i wszystko gra- nawiew, klima oraz tylna wycieraczka. Bardzo dziękuję za pomoc. Temat zamykam
sajmonsong (@sajmonsong)
Informacje o sajmonsong
Najlepsze posty napisane przez sajmonsong
Najnowszy post utworzony przez sajmonsong
-
-
Bardzo dziękuję za szczegółowy opis- okazał się pomocny. Przy pomocy miernika zbadałem - i okazało się że na 5 Pinie złączki z 5 pinami nie ma napięcia(sprawdziłem z masą z zapalniczki), sprawdziłem bezpiecznik - jest ok, sprawdziłem ciągłość przewodu -5PIN a gniazdo bezpiecznika nr 68 - jest ok i na końcu sprawdzilem napięcie na bezpieczniki nr 68- brak- przy wyłączonym jak i włączonym zapłonem. Gniazdo bezpiecznika wygląda ok- w sensie nie ma nadpalonych przewodów....co dalej.....po rozkręceniu prawie połowy auta i zdiagnozowaniu vagiem przyszedł mi do głowy prosty test....podąłem napięcie bezpośrednio z aku (oczywiście zabezpieczonym przewodem) na gniazdo nr 68 i ....wszystko zacząło działać- nawiew na wszystkich 4 biegach, klimatyzacja, tylnia wycieraczka- wszystko ok. Teraz już wiadomo, że wszystko "za bezpiecznikiem" jest ok. Pozostaje więc pytanie- dlaczego nie ma napięcia na tym bezpieczniku( nr 68)...tak jak wspomniałem wcześniej- gniazdo ok...co za dzień- przynajmnije już wiadomo ze panel i wentylator sa ok. pozdr
-
[quote="zlloty"]Wyjąłbym panel regulacyjny i sprawdził połączenia. Gdy nawiew nie działa (ew. ustawiony jest na 0), klima się nie załączy.[/quote]
Zdemontowałem panel regulacyjny- sprawdziłem połączenia- wyglądały ok- tzn nie były skorodowane, nadpalone, wyłamane.
-
Witam serdecznie
Przeglądałem forum, jednak nie znalazłem podobnego problemu więc opisuje go poniżej i liczę na pomoc doświedczonych forumowiczów
Problem dotyczy nawiewu oraz wentylacji- jakies 2 miesiące temu zauważyłem że wentylacja przestała działać na około poł godziny w czasie jazdy( brak możliwości załączenia nawiewu na jakimkolwiek biegu oraz załączenia klimatyzacji) po tym czasie wszystyko zaczęło działać-- nawiew na wszystkich biegach oraz klimatyzacja. KIlka razy zdarzyło się podobnie tzn były przewy w działaniu nawiewu i klimatyzacji, po czym wszystko wracało do normy aż ostatnio nie wróciłoi od miesiąca jeżdzę bez nawiewu i bez klimatyzacji. Cały czas natomiast reaguje przycisk obiegu wewnętrznego. Sprawdziłem też bezpiecznik z lewej strony kierownicy- jest ok. Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie.Pozdrawiam
PS: Nie wiem czy ma to jakikolwiek związek- ale mniej więcej od tego czasu przestała też działać tylnia wycieraczka