Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. rit1
    R

    rit1 (@rit1)

    0
    Reputacja
    9
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o rit1

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez rit1

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez rit1

    • R
      [F1] Fabia 1.4 mpi, wariujące obroty, rzucanie silnikiem.

      16556
      17549

      Miałem też te błędy jak Ty. Pomogła wymiana pompy paliwa-> jak ręką odjął.
      Sprawdź chociaż jakie ciśnienie daje ci pompa!

      napisane w PB
    • R
      [F1] 1.2 12V HTP Nie pali na jeden cylinder

      Dobre paliwo to jedno. Ja też długo się męczyłem z paleniem na 3 gary. Panowie sprawdźcie sobie ciśnienie jakie daje pompa paliwa!!!! U mnie tutaj tkwił problem. A już byłem bliski nawet zezłomowaniu:)

      napisane w PB
    • R
      [F1] Spalanie LPG

      W mieszanym stylu jazdy ja przejadę na 30 litrach 330 km więc możesz podjechać do regulacji.

      napisane w LPG
    • R
      [F1] PASY NIE CHCĄ SIĘ ZWIJAĆ

      Weź szmatkę z benzyną ekstrakcyjną i przeczyść całe pasy-> na jakiś czas pomoże:)

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • R
      [F1] Błąd 16556 i 17549 po wlaniu niepewnego paliwa.

      Wiązka nie byłą napuchnięta. Lekko tylko wilgotna. Została wysuszona i podwieszona. Mam takie pytanie: po zakupie wymieniałem rozrząd, gdyż ma już prawie 150tys i słychać było łańcuszek. Nie wiem czy to byłą samoróbka, ale łańcuszek był nastawiony na 10 oczek!!! \mechanik zmienił mi na 12, gdyż tak powinno być ( silnik AME). Czy jest możliwe, że to wszystko może się dziać przez ten rozrząd?? Lecz jak przejdzie na LPG to chodzi bardzo ładnie.

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 30-11-2011, 21:07[/i] ][/size]
      Aku naładowałem i skasowałem błędy oczywiście i nadal kiszka:(

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 26-12-2011, 03:41[/i] ][/size]
      Wymieniłem 4 wtryskiwacze plus całą listwę i 😞 <!-- s:( --> NIC!!!
      Nikt mi nie potrafił pomóc.
      Podjechałem pod auto-złom i już zastanawiałem się czy go nie zostawić 😞
      Podpytałem tamtejszego mechanika co to może być (mieli na miejscu warsztat).
      No to Zdzichu stwierdził, że to na 100% pompa paliwa, więc nie posiadając pompy od fabii założyli pompę od Ibizy-> no i JAKBY RĘKĄ ODJĄŁ.

      PROBLEM ROZWIĄZANY!!!

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Błąd 16556 i 17549 po wlaniu niepewnego paliwa.

      Możesz bliżej mnie nakierować, gdzie tą wiązkę kabla szukać "komora silnika"?
      Czy słaby ako może powodować powstawanie błędów??

      Dzięki wielkie za odpowiedź

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Błąd 16556 i 17549 po wlaniu niepewnego paliwa.

      Program VAG COM pokazał mi następujące błędy:

      Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia
      Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

      Address 01 -------------------------------------------------------
      Controller: 047 906 033
      Component: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ49
      Coding: 00021
      Shop #: WSC 13765
      TMBHB46Y723321097 SKZ7Z0A0993968
      1 Fault Found:
      16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
      P0171 - 35-10 - - - Intermittent
      Readiness: 0110 0101

      Address 09 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Q1 937 049 B
      Component: BORDNETZ-SG. 1S31
      Coding: 09242
      Shop #: WSC 13765
      2 Faults Found:
      01314 - Engine Control Module
      49-10 - No Communications - Intermittent
      01598 - Drive Battery Voltage
      07-10 - Signal to Low - Intermittent

      Skipping Address 15-Airbags

      Address 17 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Y1 919 880 C
      Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V09
      Coding: 16141
      Shop #: WSC 00070
      TMBHB46Y723321097 SKZ7Z0A0993968
      1 Fault Found:
      01314 - Engine Control Module
      49-10 - No Communications - Intermittent

      Address 19 -------------------------------------------------------
      Controller: 6N0909901
      Component: Gateway K<->CAN 1S31
      Coding: 00012
      Shop #: WSC 13765
      1 Fault Found:
      01314 - Engine Control Module
      49-10 - No Communications - Intermittent

      Address 44 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Q0 423 156 G
      Component: Lenkhilfe 0004
      Coding: 00160
      Shop #: WSC 00267
      1 Fault Found:
      01314 - Engine Control Module
      49-10 - No Communications - Intermittent

      Address 46 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Q0 959 433 A
      Component: 04 Komfortgerát 0002
      Coding: 00067
      Shop #: WSC 13765
      No fault code found.

      End -------------------------------------------------------

      Co muszę wymienić, aby usterka ustała??

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 17-11-2011, 23:29[/i] ][/size]

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Błąd 16556 i 17549 po wlaniu niepewnego paliwa.

      Niestety spróbowałem odciąć gaz poprzez zakręcenie zaworku przy butli i niestety zakończyło się niepowodzeniem- efekt ciągle ten sam 😞 <!-- s:( -->
      Spróbuje wyjeździć jakoś to paliwo!
      Nie wiem czy ta sonda lambda będzie do wymiany??
      Jak można ją sprawdzić??

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 11-11-2011, 10:08[/i] ][/size]
      Znalazłem znaczenie moich błędów lecz dalej nie wiem co z tym zrobić 😞

      17549/P1141/004417 - Obliczanie obciążenia Sprawdź Cross: Nieoczekiwane Wartość
      możliwe przyczyny

       * Czujnik przepływu masy powietrza (G70) lub czujnik ciśnienia w kolektorze (G71) wadliwe
       * Linie próżniowe uszkodzony
      

      możliwe rozwiązania

       * Sprawdź Air Mass Sensor Flow (G70) lub czujnik ciśnienia w kolektorze (G71)
       * Sprawdź Linie próżniowe
       * Sprawdź warunki pracy silnika  =&gt;  pom. bloki
      

      Uwagi specjalne

       * Uwe: Myślę, że ten kod jest, gdy przepływ powietrza mierzonego (lub obliczyć w inny sposób) przez ECU nie ma sensu podawać inne parametry pracy, takie jak RPM i otwarcia przepustnicy, ciśnienie w kolektorze, itp.
      

      16556/P0172 - System Too Rich, Bank 1
      Ewentualne objawy

       * Nieregularne zachowanie
      

      możliwe przyczyny

       * Układ paliwowy
       * Nadmierne ciśnienie paliwa
       * Wyciek lub zanieczyszczone wtryskiwacze paliwa
       * Wyciek regulator ciśnienia paliwa
       * Niskie ciśnienie paliwa lub wyczerpaniu paliwa
       * Vapor odzyskiwania systemu
       * Przecieki powietrza po MAF
       * Przecieków próżniowe
       * Niewłaściwe siedzibą poziomu oleju silnika
       * Stuck zawór EGR
       * Przelaniem oleju
       * Czas Cam
       * Cylinder kompresji
       * Układ wydechowy przecieki przed lub w pobliżu HO2Ss. 
      

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 15-11-2011, 16:35[/i] ][/size]
      Wyjeździłem benzynę prawie do końca, zatankowałem na shell V-Power do połowy baku. Wlałem jeszcze preparat STP do benzyniaków i nic 😞 ( . Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł??

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 17-11-2011, 02:31[/i] ][/size]
      Na gazie jest ok, lecz zanim przejdzie na gaz to na benzynie szaleją obroty i nie przekracza 2 tys obrotów/min. Po skasowaniu vagiem tego błędu chwilę wkręca się w obroty i jakby ręką odjął, lecz po ok 20-30 sek na nowo wskakuje ten błąd i znów się dusi 😞

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Błąd 16556 i 17549 po wlaniu niepewnego paliwa.

      Witam wszystkich
      Mam pewien problem. Posiadam Fabię 1.4 MPI 2001r z przebiegiem 150tys. Założyłem do niej gaz Autogazu ZENIT. Na gazie chodzi mi pięknie- wkręca się w obroty i pali ok 7 literków.
      Jednak jak chcę się przejechać na benzynie to pow 2 tys obrotów nie ma siły- dławi się. Na gazie nie ma takiego objawu. Komputer pokazał mi te dwa błędy:
      16556 System zbyt bogaty,brak osprzętu/nie związane ze sprzętem błąd sporadyczny oraz
      17549 Obliczenie mocy-wartość nieprawdopodobna,brak osprzętu/nie związane ze sprzętem.
      Nieraz ma tak, że zaskoczy na benzynie i odzyska tą moc na 2 do 3 km i znów się zadusi. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu ponownym na chwilkę ma tą moc i znów traci- czego nie ma na LPG. Czyściłem przepustnicę z adaptacją, wymieniłem filtr paliwa. Wydaje mi się, że objaw powstał po zatankowaniu Pb na pewnej stacji, gdyż przedtem tego objawu nie miałem.
      POMOCY!!!

      napisane w Warsztat elektryczny