Navigation

    Fabia Club Polska
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    1. Home
    2. rit1
    R

    rit1 (@rit1)

    0
    Reputation
    9
    Posts
    1
    Profile views
    0
    Followers
    0
    Following
    • Profile
    • Following
    • Followers
    • Topics
    • Posts
    • Best
    • Groups

    Information about rit1

    Joined
    Last Online

    Best posts made by rit1

    This user hasn't posted anything yet.

    Latest posts made by rit1

    • R
      [F1] Fabia 1.4 mpi, wariujące obroty, rzucanie silnikiem.

      16556
      17549

      Miałem też te błędy jak Ty. Pomogła wymiana pompy paliwa-> jak ręką odjął.
      Sprawdź chociaż jakie ciśnienie daje ci pompa!

      posted in PB
    • R
      [F1] 1.2 12V HTP Nie pali na jeden cylinder

      Dobre paliwo to jedno. Ja też długo się męczyłem z paleniem na 3 gary. Panowie sprawdźcie sobie ciśnienie jakie daje pompa paliwa!!!! U mnie tutaj tkwił problem. A już byłem bliski nawet zezłomowaniu:)

      posted in PB
    • R
      [F1] Spalanie LPG

      W mieszanym stylu jazdy ja przejadę na 30 litrach 330 km więc możesz podjechać do regulacji.

      posted in LPG
    • R
      [F1] PASY NIE CHCĄ SIĘ ZWIJAĆ

      Weź szmatkę z benzyną ekstrakcyjną i przeczyść całe pasy-> na jakiś czas pomoże:)

      posted in Warsztat mechaniczny
    • R
      [F1] Błąd 16556 i 17549 po wlaniu niepewnego paliwa.

      Wiązka nie byłą napuchnięta. Lekko tylko wilgotna. Została wysuszona i podwieszona. Mam takie pytanie: po zakupie wymieniałem rozrząd, gdyż ma już prawie 150tys i słychać było łańcuszek. Nie wiem czy to byłą samoróbka, ale łańcuszek był nastawiony na 10 oczek!!! \mechanik zmienił mi na 12, gdyż tak powinno być ( silnik AME). Czy jest możliwe, że to wszystko może się dziać przez ten rozrząd?? Lecz jak przejdzie na LPG to chodzi bardzo ładnie.

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 30-11-2011, 21:07[/i] ][/size]
      Aku naładowałem i skasowałem błędy oczywiście i nadal kiszka:(

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 26-12-2011, 03:41[/i] ][/size]
      Wymieniłem 4 wtryskiwacze plus całą listwę i 😞 <!-- s:( --> NIC!!!
      Nikt mi nie potrafił pomóc.
      Podjechałem pod auto-złom i już zastanawiałem się czy go nie zostawić 😞
      Podpytałem tamtejszego mechanika co to może być (mieli na miejscu warsztat).
      No to Zdzichu stwierdził, że to na 100% pompa paliwa, więc nie posiadając pompy od fabii założyli pompę od Ibizy-> no i JAKBY RĘKĄ ODJĄŁ.

      PROBLEM ROZWIĄZANY!!!

      posted in Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Błąd 16556 i 17549 po wlaniu niepewnego paliwa.

      Możesz bliżej mnie nakierować, gdzie tą wiązkę kabla szukać "komora silnika"?
      Czy słaby ako może powodować powstawanie błędów??

      Dzięki wielkie za odpowiedź

      posted in Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Błąd 16556 i 17549 po wlaniu niepewnego paliwa.

      Program VAG COM pokazał mi następujące błędy:

      Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia
      Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

      Address 01 -------------------------------------------------------
      Controller: 047 906 033
      Component: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ49
      Coding: 00021
      Shop #: WSC 13765
      TMBHB46Y723321097 SKZ7Z0A0993968
      1 Fault Found:
      16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
      P0171 - 35-10 - - - Intermittent
      Readiness: 0110 0101

      Address 09 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Q1 937 049 B
      Component: BORDNETZ-SG. 1S31
      Coding: 09242
      Shop #: WSC 13765
      2 Faults Found:
      01314 - Engine Control Module
      49-10 - No Communications - Intermittent
      01598 - Drive Battery Voltage
      07-10 - Signal to Low - Intermittent

      Skipping Address 15-Airbags

      Address 17 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Y1 919 880 C
      Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V09
      Coding: 16141
      Shop #: WSC 00070
      TMBHB46Y723321097 SKZ7Z0A0993968
      1 Fault Found:
      01314 - Engine Control Module
      49-10 - No Communications - Intermittent

      Address 19 -------------------------------------------------------
      Controller: 6N0909901
      Component: Gateway K<->CAN 1S31
      Coding: 00012
      Shop #: WSC 13765
      1 Fault Found:
      01314 - Engine Control Module
      49-10 - No Communications - Intermittent

      Address 44 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Q0 423 156 G
      Component: Lenkhilfe 0004
      Coding: 00160
      Shop #: WSC 00267
      1 Fault Found:
      01314 - Engine Control Module
      49-10 - No Communications - Intermittent

      Address 46 -------------------------------------------------------
      Controller: 6Q0 959 433 A
      Component: 04 Komfortgerát 0002
      Coding: 00067
      Shop #: WSC 13765
      No fault code found.

      End -------------------------------------------------------

      Co muszę wymienić, aby usterka ustała??

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 17-11-2011, 23:29[/i] ][/size]

      posted in Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Błąd 16556 i 17549 po wlaniu niepewnego paliwa.

      Niestety spróbowałem odciąć gaz poprzez zakręcenie zaworku przy butli i niestety zakończyło się niepowodzeniem- efekt ciągle ten sam 😞 <!-- s:( -->
      Spróbuje wyjeździć jakoś to paliwo!
      Nie wiem czy ta sonda lambda będzie do wymiany??
      Jak można ją sprawdzić??

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 11-11-2011, 10:08[/i] ][/size]
      Znalazłem znaczenie moich błędów lecz dalej nie wiem co z tym zrobić 😞

      17549/P1141/004417 - Obliczanie obciążenia Sprawdź Cross: Nieoczekiwane Wartość
      możliwe przyczyny

       * Czujnik przepływu masy powietrza (G70) lub czujnik ciśnienia w kolektorze (G71) wadliwe
       * Linie próżniowe uszkodzony
      

      możliwe rozwiązania

       * Sprawdź Air Mass Sensor Flow (G70) lub czujnik ciśnienia w kolektorze (G71)
       * Sprawdź Linie próżniowe
       * Sprawdź warunki pracy silnika  =&gt;  pom. bloki
      

      Uwagi specjalne

       * Uwe: Myślę, że ten kod jest, gdy przepływ powietrza mierzonego (lub obliczyć w inny sposób) przez ECU nie ma sensu podawać inne parametry pracy, takie jak RPM i otwarcia przepustnicy, ciśnienie w kolektorze, itp.
      

      16556/P0172 - System Too Rich, Bank 1
      Ewentualne objawy

       * Nieregularne zachowanie
      

      możliwe przyczyny

       * Układ paliwowy
       * Nadmierne ciśnienie paliwa
       * Wyciek lub zanieczyszczone wtryskiwacze paliwa
       * Wyciek regulator ciśnienia paliwa
       * Niskie ciśnienie paliwa lub wyczerpaniu paliwa
       * Vapor odzyskiwania systemu
       * Przecieki powietrza po MAF
       * Przecieków próżniowe
       * Niewłaściwe siedzibą poziomu oleju silnika
       * Stuck zawór EGR
       * Przelaniem oleju
       * Czas Cam
       * Cylinder kompresji
       * Układ wydechowy przecieki przed lub w pobliżu HO2Ss. 
      

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 15-11-2011, 16:35[/i] ][/size]
      Wyjeździłem benzynę prawie do końca, zatankowałem na shell V-Power do połowy baku. Wlałem jeszcze preparat STP do benzyniaków i nic 😞 ( . Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł??

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 17-11-2011, 02:31[/i] ][/size]
      Na gazie jest ok, lecz zanim przejdzie na gaz to na benzynie szaleją obroty i nie przekracza 2 tys obrotów/min. Po skasowaniu vagiem tego błędu chwilę wkręca się w obroty i jakby ręką odjął, lecz po ok 20-30 sek na nowo wskakuje ten błąd i znów się dusi 😞

      posted in Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Błąd 16556 i 17549 po wlaniu niepewnego paliwa.

      Witam wszystkich
      Mam pewien problem. Posiadam Fabię 1.4 MPI 2001r z przebiegiem 150tys. Założyłem do niej gaz Autogazu ZENIT. Na gazie chodzi mi pięknie- wkręca się w obroty i pali ok 7 literków.
      Jednak jak chcę się przejechać na benzynie to pow 2 tys obrotów nie ma siły- dławi się. Na gazie nie ma takiego objawu. Komputer pokazał mi te dwa błędy:
      16556 System zbyt bogaty,brak osprzętu/nie związane ze sprzętem błąd sporadyczny oraz
      17549 Obliczenie mocy-wartość nieprawdopodobna,brak osprzętu/nie związane ze sprzętem.
      Nieraz ma tak, że zaskoczy na benzynie i odzyska tą moc na 2 do 3 km i znów się zadusi. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu ponownym na chwilkę ma tą moc i znów traci- czego nie ma na LPG. Czyściłem przepustnicę z adaptacją, wymieniłem filtr paliwa. Wydaje mi się, że objaw powstał po zatankowaniu Pb na pewnej stacji, gdyż przedtem tego objawu nie miałem.
      POMOCY!!!

      posted in Warsztat elektryczny