była ale od początku miałem wątpliwości co do tych wałków. szukałem o nich dużo informacji i większość potwierdzalo ze to te same wałki.
żeby to rozwiać trzeba by było wyjac z obu silnikow i zmierzyć skok krzywek.
Edit.
Doczytalem sie ze i tomkierz grzebal w tym silniku.
Wprawdzie teraz ma 1.8T a jego post jest z 2012r ale warto wyjasnic jedna rzecz. Silnikow 1.4 16v bylo sporo i o roznych oznaczeniach.
Dlaczego jego bky nie chodzilo na gratach aub? Poniewasz aub to tak jak aua silnik na jednej cewce, a bky na 4 cewkach. Bbz tez na 4 dlatego nic nie musialem programowac. Trzeba na to zwracac uwage. Bo dobranie zlego komputera do zlego silnika owocuje bledami i taka a nie inna praca.
Reszta osprzetu jest taka sama w aub i bbz.
Jedyne co zrobiono u mnie to wykasowanie wartosci wyuczonych, adaptacja przepustnicy i egru. Wio!
Edit.
UWAGA! Użytkownik [b]TondaB[/b] miał rację. Wałki dla wersji 75KM i 101KM są inne, gdzie te drugie są faktycznie ostrzejsze- ja się myliłem.