Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. Pwel
    P

    Pwel (@Pwel)

    0
    Reputacja
    3
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o Pwel

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez Pwel

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez Pwel

    • P
      [F1] TRW BARDZO PROSZĘ O POMOC

      Auto z 2009 roku ale na blacie już 90 tyś dodatkowo auto też po dzwonie i właśnie uderzony był w okolicach pompy 🙂 Narazie temat stoi dwóch fachmanów oglądało auto i jedna melodia: pompa do wymiany... Akumulator git, doładowany dla pewności ale to nic nie zmieniło 🙂 <!-- s:) --> Bezpieczniki pod deską jak i na aku wszystkie gicior.
      jak coś się wyjaśni dam znać bo na pewno komuś się przyda !

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 02-08-2011, 08:22[/i] ][/size]
      Wymiana pompy załatwiła sprawę. w/w błędy się nie pojawiają a samo wspomaganie śmiga aż miło.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • P
      [F1] TRW BARDZO PROSZĘ O POMOC

      do pompy zasilanie dochodzi, wiązka pompa-czujnik sprawdzona. Błąd od czujnika skrętu zaświecił się jakiś 4mc temu. Właściciel stwierdził ze wspomaganie jakoś działa i nie będzie inwestował w czujnik. Wtedy w blokach pomiarowych prędkość obr pompy wspomagania była cały czas 1300 obr i nie rosła wraz z ruchem kierownicy. Co jest logiczne ponieważ czujnik skrętu nie informował o skręconej kierownicy. Teraz przyjechał do mnie z kupionym używanym czujnikiem ze słowami, że wspomaganie ostatnimi dniami zaczynało przerywać - aż przestało działać całkowicie. Tak jak pisałem wyżej po założeniu tego jego czujnika nadal nie mogę skasować związanego z nim błędu dlatego pytam czy wymaga on adaptacji ( przyuczenia ) ? Aku naładowane dziś, wyjmę aku i wszystkie plastiki i przejże wiązkę na przedłużnicy bo to chyba od niej ten błąd 01288?

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 05-07-2011, 08:09[/i] ][/size]
      Napięcia i przewody sprawdzone ( na pompie i na canie ). Poziom płynu w normie, wycieków brak. Błędy nadal nie dają się skasować. Odpuszczam temat, pompa chyba do wymiany.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • P
      [F1] TRW BARDZO PROSZĘ O POMOC

      Witam, znajomy przyprowadził do mnie swoją Fabię 1,4 2009r z powodu braku wspomagania. Posiada on wspomaganie TRW - kiedyś mu podłączałem auto pod Vag-a i wyskoczył błąd czujnika skrętu, wspomaganie słabiej ale działało . W tej chwili nie działa a Vag pokazuje dwa błędy :
      01288 - Terminal 30: Steering Assist
      06-00 - Signal to High
      01290 - Reference Voltage: Steering Assist
      29-00 - Short to Ground
      Przywiózł też ze sobą używany (podobno sprawy czujnik skrętu ) ale jego zmiana kompletnie nic nie zmieniła. Błędy oba pozostały i po skasowaniu odrazu powracają.
      Czy to prawda, że czujnik skrętu trzeba zaadoptować ? Jeśli tak to w jaki sposób ?
      PS. W blokach pomiarowych prędkość obrotowa wspomagania 0 !! a czujnik skrętu cały czas pokazuje 0 stopni.
      Może ktoś pomoże ?

      napisane w Warsztat elektryczny