witajcie!
Jeszcze dobrze byłoby znać godzinę (może taka o której jest jeszcze jasno), ja się pisze na 90% o ile nie będę miał w tym czasie jakiegoś zaliczenia albo egzaminu.
pozdro
przembr (@przembr)
Informacje o przembr
Najlepsze posty napisane przez przembr
Najnowszy post utworzony przez przembr
-
-
[quote="Paweł Kaczanowski"]Ja wymieniłem rozrząd po 75000 km. Słychać go było już od 60000. Koszt w ASO ok. 100 PLN materiały i ok 450 robocizna. Ja zamknąłem się w 250 PLN tylko dzięki znajomościom w ASO. I teraz Fabka pracuje już cichutko :super: <!-- s:super: -->[/quote]
U mnie zaczęło się też coś koło 60kkm, jak dotąd jeżdżę ale przymierzam się do wymiany, chyba dam to zrobić ASO (ok 420 z robocizną i częściami). W razie czego jest gwarancja 2 lata na "ten rozrząd". Skoro da się jeszcze zrobić 15kkm to poczekam jeszcze chwilę (jakieś 8 tysięcy) i wtedy dam do zrobienia.
-
Tak więc ASO stwierdziło że pilot w kluczyku padnięty, trzeba zamówić nowy i zakodować.
koszt 250 kluczyk + 80 kodowanie = 330PLN. Za drogo!Byłem też w warsztacie u specjalisty i faktycznie diagnoza się potwierdziła, nie ma sensu naprawiać tylko kupić nowy (ew. używany) i zaprogramować.
Z allegro kupiłem za 89 nowy kluczyk (komuś pewnie został po wymianie np. na scyzoryk, albo innych okolicznościach). Z tego kluczyka wezmę pilota, grot z mojego i za 50zł podjadę go tylko zakodować...
190zeta zaoszczędzone
Trochę to wszystko trwa bo jak zwykle na nic nie ma czasu - takie czasy, ale tak czy siak dziękuje wszystkim za wsparcie
-
Próbowałem tak:
nacisnąłem przycisk otwierania. odryglowałem zamek - nie zadziałało,
nacisnąłem przy otwartym zamku przycisk zamykania i zamknąłem - też nie zadziałało,
może jest tak że jest jakaś inna sekwencja naciskania?
nie słyszałem o takowej, a o tej też gdzieś już wyczytałem że tak jak piszesz trzeba zrobić. -
Dokładnie tak , jeden z nich jest fabryczny (głośny), a drugi dodatkowy (cichy), w ASO Skody powiedzieli, że zaprogramują kluczyk ale muszę się umówić na za tydzień bo nie mają wolnego terminu. Jeśli to będzie tylko zaprogramowanie kluczyka to koszt około 80 PLN. Mam nadzieje tylko. że nie każą mi zaraz wymieniać pół samochodu z powodu pilota <!-- s;) -->
-
tak też uczynię, zaraz dzwonię po warsztatach, za sprawdzenie pewnie też zabulę, ale może suma-sumarum wyjdzie dużo taniej niż w ASO
dzięki serdeczne za porady
pozdrawiami jeszcze raz zapytam może ktoś z trójmiasta zna dobry warsztat i elektryka/elektronika skodowego
-
[quote="waku"]ale przeciez pewnie wciskajac alarm na pilocie zamyka ci zamki czyli w sumie jest (powinno byc tak jak napisalem ze raz pilotem raz kluczykiem i wariuje ale juz sam nei wiem bo zamotalem strasznie)[/quote]
no właśnie nie zamyka zamków, alarm jest oddzielnie, nie jest zinterowany z centralem, działał od dwóch lat bez problemu, ma tylko dwie czujki w środku bez gadżetów dodatkowych typu bujanie itd... nie wiem czy może jest jakoś złączony z centralem ale jak pamiętam kolega co montował mówił że nie ingeruje w centralny zamek i pilota na kluczyku... tak też do czasu aż przestał działać (pilot w kluczyku) wszytko było znakomicie
można powiedzieć że ten alarm to tak jakby go nie było a miałbym sam central tylko,
jeszcze przypomina mi sie jedna rzecz, że był problem taki któregoś razu, od którego chyba wszystko się zaczęło, że żona nie mogła wyłączyć świateł, brzęczał brzęczyk po otwarciu drzwi, jak zszedłem to jakoś te światła wyłączyłem (chyba odpaliłem silnik, zgasiłem i się wyłączyły) i następnego dnia padł akumulator, może od padu akumulatora coś się "zresetowało", sam już nie wiem co z tym zrobić, może się coś stało faktycznie z płytką w pilocie,
nie wiem czy mam jechać z tym do ASO czy może do jakiegoś speca który mógłby na to zerknąć? znacie kogoś takiego może w trójmieście?
czy może lepiej od razu do ASO i niech dadzą nowy kluczyk za 220 + chyba koszty zaprogramowania? -
[quote="kornat"]a ładowałes akumulator albo od pinaleś :?: <!-- s:?: --> bo jak tak to mogles spalic ta puszke ktora za to odpowiada[/quote]
Swojego czasu żona zostawiła na światłach na noc i padł akumulator, potem odpalaliśmy z drugiego auta
[quote="Zygus"]Piszesz ze dziwna syrena, a czy masz alarm fabryczny czy montowales pozniej??[/quote]
fabrycznie nie było alarmu tylko central, alarm dołożyłem sobie później, zakładał mój znajomy, niestety wyjechał z kraju, alarm jest firmy PROXIMA i na oddzielnego pilota -
Witam
Mam problem z piloto-kluczykiem. Problem oczywiście polega na tym, że nie działa. <!-- s;) -->
Pierwsza diagnoza - bateria. Wymieniłem więc baterię i nic. Dioda na pilocie zaświeca się po wciśnięciu któregokolwiek przycisku otwierania lub zamykania. Pomyślałem, że może bateria jakaś stara... na mierniku pokazało 3,045V więc bateria ok. Razu pewnego jak dłużej przytrzymałem przycisk chyba zamykania to dioda na pilocie zaczęła sama migać i migała może z dwie minuty, może trzy, nie pamiętam i potem wcisnąłem znów i przestała.
Mam wrażenie, o ile jest to wogóle możliwe że pilot się rozprogramował, dioda przy rygielku mruga po ręcznym zamknięciu drzwi.
Jak otworze drzwi ręcznie przekręcając kluczyk w zamku to po 10,15 sekundach wyje syrena jakaś dziwna i głośna, dopiero jak włoże kluczyk do stacyjki i przekręce to przestaje.Poradźcie co może być przyczyną?
Czy jest jakaś możliwość zaprogramowania tego kluczyka samemu, gdzieś słyszałem że trzeba coś nacisnąć przekręcić kluczyk w dzwiach coś nacisnąć, potem w stacyjce...
W ASO stwierdzili że oni się nie bawią w takie rzeczy i trzeba kupić nowy kluczyk i oni go zaprogramują (koszt samego kluczyka ok 250PLN)Może problem jest niewielki albo bardzo wielki - nie wiem, ale nie chce żeby mnie w ASO znów naciągnęli jeśli jest to jakaś błaha sprawa
Kluczyk wygląda tak: (tu pozwolę sobie na wstawienie fotki która w jakimś podobnym temacie już była na forum, mam nadzieje że właściciej zdjęcia nie będzie miał mi za złe)