[quote="FIGO-23"]kolego a mozesz podesłac foto?? jak to sie prezentuje w fabii ??[/quote]
Podeśle dziś popołudniu jak odeśpię nocny work.
[quote="FIGO-23"]kolego a mozesz podesłac foto?? jak to sie prezentuje w fabii ??[/quote]
Podeśle dziś popołudniu jak odeśpię nocny work.
http://allegro.pl/podlokietnik-skoda-fabia-prosto-od-producenta-i1203503308.html<!-- m -->
Polecam ww. podłokietnik, przystępna cena i przede wszystkim bardzo łatwy montaż bez żadnego wiercenia, materiał miły w dotyku. Dla potwierdzenia służę zdjęciami.
Dla mnie osobiście fabia I z silnikiem TDI jest zdecydowanie za niska z przodu na Polskie drogi, osłona silnika(plastikowa-nieporozumienie) jest jeszcze dodatkowo zagięta w dół co jeszcze bardziej zmniejsza odległość do asfaltu. Bardzo łatwo jest uszkodzić miskę olejową, sam osobiście będę próbował u jakiegoś kowala itp dorobić chociaż częściową osłonę metalową pod silnik. Dlatego wcale nie jestem zdziwiony postem.
Witam,
Osobiście czujnik kupiłem na zamówienie w sklepie skody za 75zł, czujnik ten wbrew temu co ktoś tu pisał kiedyś na forum nie znajduje się pod kierownicą za modułem komfortu, lecz z prawej strony auta przy parowniku. Więcej niestety Ci nie powiem ponieważ auto było robione przez serwis klimy na Powstańców 50 w Krakowie.
Witam Serdecznie.
Zwracam się z prośbą do szanownych kolegów/koleżanek o rade w sprawie zawieszenia przód(głównie) tył w fabce
Posiadam wersje 1,9 TDI 101km rocznik 2001, poprzedni właściciel obniżył samochód ,przez co jazda po mieście stała się dla mnie udręką, ze względu na twardość zawieszenia i to ,że bardzo łatwo jest o obcierkę osłoną silnika. Zauważyłem także objaw dobijania przy najechaniu np: na nadlany asfalt, przy normalnych dziurach zawieszenie pracuje normalnie i nie występuje dobijanie, czy jest to normalny objaw dla obniżonego zawieszenia?
W związku z tym mam pytanie, czy w tym przypadku jedynym rozwiązaniem jest zamiana sprężyn na oryginalne( nie sportowe), czy w parze ze sprężynami trzeba wymienić amortyzatory, czy jedynie same sprężyny by auto wróciło do fabrycznej wysokości, oraz czy można takiego zabiegu dokonać jedynie na przedniej osi czy trzeba na obydwu.
Słyszałem także o specjalnych tulejkach dystansowych do podwyższania zawieszenia, czy jest takie urządzenie coś warte?
Z góry dziękuje za rady.