Lepiej zmień łańcuszek,wymiana jest banalnie prosta.Nie ma tam żadnych napinaczy jak co niektóre osoby twierdzą.Są zwyczajnie dwie zębatki i łańcuch.Budowa prosta jak konstrukcja cepa.Do wymiany nie potrzeba zadnych specjalnych narzędzi,jedynie trzeba ustawić koła na znakach a miedzy znakami musi być dokładnie 12 ogniw łancucha.
piotreksz4 (@piotreksz4)
Informacje o piotreksz4
Najlepsze posty napisane przez piotreksz4
Najnowszy post utworzony przez piotreksz4
-
-
[quote="bonifacy"][quote="piotreksz4"].Wszystko zostało poskładane tak jak powinno,mimo tego hamulca nadal nie ma,mimo iż przy dzwigni ręcznego regulacja jest już naciągnięta na maksa.[/quote]
Chłopie ......szkolny błąd . Popuść regulacje ręcznego aż linki będą prawie lużne . Potem, jeśli wszystko poskładałeś tak jak to powinno być, deptaj na hamulec ( nawet jazda próbna wskazana) Pozwól żeby samoregulatory się rozprężyły i dopiero wtedy kręć sobie regulacją linek .[/quote]
Napisałem wyraźnie,że regulatory schodząDeptałem na hamulec bez naciągania linek aby regulatory rozparły szczęki i dopiero były naciągane.
Co do długości to obie linki są jednakowe-do hamulców bębnowych(do tarcz sa dłuższe linki)
-
no tak,ale stare szczeki były dobre(okładziny grube i dopasowane do bębna) mimo tego nie było ręcznego.Może jeszcze jakiś pomysł?Jeszcze zostały bębny do wymiany,ale co będzie jak i to nie pomoże?
-
za dobrze nie widać,ale wydaje mi się ze to jest wąż od podciśnienia do wspomagania hamulców.Jak to ten wężyk to powinien iść do serwa pompy hamulcowej
-
stare szczęki były jeszcze ok,ale ze słaby ręczny był to zmieniłem na nowe.Lecz bez zmian.Dalej to samo.Może ktoś jeszcze ma jakiś pomysł?
-
bębny są ok(mierzona srednica,grubość itd).Hamulec nożny tył brzytwa(jeżeli byłyby bębny to i nożny powinien być słaby),auto staje w miejscu.Poza tym przy 120 tys przebiegu bębny odpadają.
Czekam na dalsze sugestie,a koledze dziekuje za odpowiedz -
Witam,posiadam Fabie z 2002 roku z silnikiem 1.4 MPI.Jak już wyżej napisałem mam ogromny problem z hamulcem ręcznym a mianowicie jest on bardzo słaby.W aucie wymieniłem obie linki ręcznego(mam bębny i linki są także do bębnów),założyłem także nowe szczęki,wyczyściłem spręzyny i samoregulatory.Wszystko zostało poskładane tak jak powinno,mimo tego hamulca nadal nie ma,mimo iż przy dzwigni ręcznego regulacja jest już naciągnięta na maksa.Dodam że regulatory działają dobrze,schodzą na dół rozpierając szczęki.
I teraz pytanie do was.Czy ktoś miał już taki problem,lub wie jak go rozwiązać?[color=#FF0000]Prefiksu nie wpisujemy w nazwie tematu tylko wybieramy z listy. /wolfmk[/color]