Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. piotrek.zip
    P

    piotrek.zip (@piotrek.zip)

    0
    Reputacja
    2
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o piotrek.zip

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez piotrek.zip

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez piotrek.zip

    • P
      [F2FL] TSI - Rozrząd

      [quote="franek4always"]U mnie są dodatnie i trochę mniejsze:

      [img]http://www.franio.org/pub/2016-05-06_154740.png[/img]

      odczyty podczas uruchomionego silnika różnią o jakieś +-2 stopnie

      Ktoś wie dokładnie co wskazują te wartości? Domyślam się że jakieś wychylenie zaworów, ale czemu bloków pomiarowych jest 7 a nie 8?[/quote]

      Szczerze nie rozgryzłem jeszcze co znaczą te wartości.
      Franek4 kiedy był wyprodukowany twój silnik, czy jest to wersja po modyfikacji (czarny napinacz)?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • P
      [F2FL] TSI - Rozrząd

      [quote="maniek8820"][quote="maniek8820"][img]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160327/12572ace6d5a5f1281ce30e781590e96.jpg[/img].[/quote]
      Czy ta są prawidłowe wartości czy z rozrządem jest coś nie tak. Pytam gdyż różnią się od tych przedstawionych w tym temacie . Wartości są niskie ale dlaczego wszystkie są na minusie?

      Dodam ze przebieg to 83kkm. Rozrząd już ten poprawiony z czarnym napinaczem. Nigdy nie zaterkotal na zimnym silniku. Czasami zaterkocze na ciepłym jak wyjdę gdzieś na chwile do sklepu, powiedzmy tak po 15 minutach jak odpalam.

      [/quote]

      Ja również posiadam 1.2 TFSI po modyfikacjach (wyprodukowane Maj 2012) i odczyty z VCDSa sa następujące

      698 X_Intake_camshaft_signaledge_position_adapted_value_Edge2-PSN_EDGE_2_AD_CAM_IN_1 -4.5000 °
      699 X_Intake_camshaft_signaledge_position_adapted_value_Edge3-PSN_EDGE_3_AD_CAM_IN_1 -4.7500 °
      700 X_Intake_camshaft_signaledge_position_adapted_value_Edge4-PSN_EDGE_4_AD_CAM_IN_1 -2.5000 °
      701 X_Intake_camshaft_signaledge_position_adapted_value_Edge5-PSN_EDGE_5_AD_CAM_IN_1 -5.3125 °
      702 X_Intake_camshaft_signaledge_position_adapted_value_Edge6-PSN_EDGE_6_AD_CAM_IN_1 -4.1875 °
      703 X_Intake_camshaft_signaledge_position_adapted_value_Edge7-PSN_EDGE_7_AD_CAM_IN_1 -3.5625 °
      704 X_Intake_camshaft_signaledge_position_adapted_value_Edge8-PSN_EDGE_8_AD_CAM_IN_1 -6.3125 °

      Wszystkie wartości są również na "-" , pomiary robione przy przebiegu 36000. Też mnie zastanawiają te wartości bo znacznie różnią się od tych publikowanych przez osoby po wymianie łańcucha w starych wersjach silnika, możliwe że po upgradzie silnika takie wartości są poprawne. Jeśli to możliwe prosiłbym inne osoby z silnikami po modyfikacji o przesłanie jakie wartości są u nich.

      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat mechaniczny