Dziś zadzwoniłem do mojego mechanika z pytaniem co ile wymienia się pasek wieloklinowy, bo mam już przejechane 80 tyś km i od nowości nie był wymieniany, a mechanik do mnie tak "jak się zużyje" chciałby, bym przyjechał i obejrzy pasek, to mi powie czy jest do wymiany. Wydaje mi się że takie części mają jakiś okres użyteczności jak np. łańcuch rożrządu?
Piotr Kaczmarek (@Piotr Kaczmarek)
Informacje o Piotr Kaczmarek
Najlepsze posty napisane przez Piotr Kaczmarek
Najnowszy post utworzony przez Piotr Kaczmarek
-
-
Przebieg mam 68tyś. U mnie czasem dłuższy czas nic się nie dzieje, że zapominam o problemie.
-
Mam taki problem co jakiś czas jedynka i wsteczny mi nie chcą wejść przeważnie na zimnym silniku jak wyjeżdżam z garażu, ale to nie jest reguła. Jaka może to być przyczyna tych objawów?
-
Wymieniałem z tydzień temu w/w tuleje oryginały kosztowały mnie po 45zł sztuka a wymiana 60zł od strony.
-
W instrukcji pisze by po 60tyś. km wymienić filtr oleju w sprzęgle Haldex. Chciałem się dowiedzieć jaki w skrzyni jest filtr (nr oryginalny), jaki i ile wchodzi oleju.
-
Też słyszałem że silnik 1.2 12V jest nie rozbieralny. Mój znajomy miał taki przypadek że musiał kupić drugi silnik bo w starym nie dało się nic zrobić z tłokami. Sam mam 1.2 12V i powoli przeraża mnie myśl że mam silnik nie rozbieralny.
-
Gdy ktoś ze znajomych pyta mnie jaki mam silnik w mojej Fabce a ja odpowiadam że 1.2 to słyszę "Uuuuu jednorazówka" albo "Silnik nierozbieralny" czy to prawda że w razie awarii mojego silnika 1.2 12V 2004r nic nie będę mógł zrobić tylko kupić drugi jak zwykłą część wymienną?
-
Ja już od dawna zbieram nakrętki dla cioci która gdzieś dalej je przekazuje