ja podglądam czasy wtrysków na programie do obsługi LPG - STAG 300 +, i wydłużone czasy tego wtryskiwacza są widoczne na LPG i na PB. Wtryskiwacze LPG skrzyżowałem - zamieniłem 1 z 2 sterowanie i wężyki do kolektora też. Nie wiem skąd ECU wie że akurat na ten cylinder musi otworzyć wtryskiwacz, na podstawie jakiego czujnika to analizuje. A druga myśl to zawory na tym cylindrze (ale na wolnych i na wysokich obrotach czasy dla wszystkich wtryskiwaczy są równe na LPG i PB).
PeterSC (@PeterSC)
Informacje o PeterSC
Najlepsze posty napisane przez PeterSC
Najnowszy post utworzony przez PeterSC
-
-
Chciałbym podziękować Michał za konstruktywne pomysły - dziękuje.
Sprawdzę jeszcze dokładnie na wypadek lewego powietrza.
Nie ubywa płynu chłodniczego, poziom jest stały.
Drugiej sondy jeszcze nie sprawdzałem, pierwszą sprawdziłem jest OK.
W programie do obsługi LPG poziom sondy 2 jest stały i wynosi 0V, ale nie wiem czy została podpięta. Sprawdzę i dam znać ale co ciekawe "wtryskiwacz otwarty" tylko na 1 cylindrze.Pozdrawiam
Piotr[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 29-04-2011, 18:28[/i] ][/size]
sonda sprawdzona to nie to:(
wczoraj zrobiłem 10 km bez problemu i obserwowałem wtryskiwacz nr1 było OK, pod koniec testu znów to samo szarpanie i zapętlenia 1 wtryskiwacza.Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł.
-
podmieniałem wtryskiwacze gazowe i nie przyniosło to także żadnego efektu, dodam jeszcze że fabia ostatnio pluje z tłumika nadmiernymi ilościami cieczy
-
Więc jeśli chodzi o świecę to na początku także pojawiał się błąd missfire detected on cyl.1.:
2 Faults Found:
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-00 - -
16585 - Injector: Cylinder 1 (N30): Circuit Malfunction
P0201 - 35-10 - - - Intermittent
i świeca w tym cylindrze była czarna, przydymiona ale sucha.
Teraz ten drugi nie pojawia się.
A jaki pomysł ?? że brak iskry ?? świecę sprawdzałem wpinając do cewki i iskra jest. -
Fabia 1.4V 16V +LPG posiada dolegliwość jak w temacie, tzn. pojawia się błąd P0201 obwodu wtryskiwacza na cylindrze nr.1. Na biegu jałowym chodzi Ok, dopiero przy próbie startu (obciążenie) pojawia się ten problem. Świece wymienione, cewki zapłonowe podmienione, wtryskiwacze benzynowe zamienione problem pozostaje zawsze na cyl.1. W programie do obsługi LPG (STAG 300 plus) można zauważyć, że na 1 cylindrze przy próbie startu wtryskiwacz otwiera się na 100 ms (pozostałe tylko max 5 ms), czyli zapętla się. Sonda szerokopasmowa sprawdzona VAG 111 110 (napięcia oscylują od 0 do 5V). Przepustnica wyczyszczona i po adaptacji. Wiązka z wtryskiwacza 1 do ECU sprawdzona napięcie na wtryskiwaczu oscyluje z częstotliwością wizualnie nie odbiegająca od sąsiednich (sprawdzane na LED). Na benzynie i gazie chodzi tak samo na wolnych OK , przy obciążeniu szarpie silnikiem. Spotkał się ktoś z czymś takim? dodam jeszcze że po czyszczeniu przepustnicy było 10 km OK, ale niestety tylko 10km. Proszę o rady.