Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. peter2117
    P

    peter2117 (@peter2117)

    0
    Reputacja
    1
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o peter2117

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez peter2117

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez peter2117

    • P
      [F1] Wspomaganie Fabia 1.4 mpi mompa TRW NIE DZIALA

      Witam wszystkich.
      Moj pierwszy post na tym forum. Wiem, ze sporo bylo na temat wspomagania, szukalem na tym i na kilku innych forach ale nie moge znalezc zadnych informacji do mojego problemu.
      A wiec: fabka stala przez tydzien nie ruszona (nie padlo), wczoraj odpalam atu brak wspomagania i kontrolka na desce. Nic wczesniej nie wskazywalo by miala pasc, wspomaganie dzialalo normalnie bez zadnych problemow.
      Sprawdzilem juz bezpieczniki (bynajmniej ten 5A) o innym nie wiem, odlaczymel wtyki z pompy a tam sucho......Wiec raczej wilgoc nie jest problemem. Sprawdzilem kabel do czujnika skretu i wyglada na caly. Wiazka od pompy mi gdzies ginie pod aku. Zeskanowalem VAGiem i wywala mi te bledy:

      Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.LBL
      Controller: 6Q0 423 156 E
      Component: Lenkhilfe 0001
      Coding: 00110
      Shop #: WSC 00000
      2 Faults Found:
      01288 - Terminal 30; Steering Assist
      06-00 - Signal too High
      01290 - Reference Voltage; Steering Assist
      29-00 - Short to Ground

      Troche posiedzialem na VAGU i zrobilem 2 zrzuty ekranu:

      [img]http://i1134.photobucket.com/albums/m615/peter2117/powersteer.jpg[/img]
      [img]http://i1134.photobucket.com/albums/m615/peter2117/powersteer2.jpg[/img]

      Widac na nich ze pompa nie dziala a napiecie na pompie jest za wysokie ale na aku podaje prawidlowe?

      Bardzo prosze o pomoc w dalszej diagnozie.

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 29-07-2012, 13:29[/i] ][/size]
      Zadnych opini albo pdpowiedzi?

      Dzisiaj wyjalem czujnik skretu i wyglada dobrze (nie wiem jam ma wygladac ale jest czysty) sprawdzilem ''ta'' wiazke kabli, ktoro odizolowalem i wszystko jest ok tam. Podlaczylem go pod VAG dzisiaj i dalej te same bledy. PUMP jest dalej na ''OFF''. Jak krece kierownica to na VAGu nic nie pokazuje ale to pewnie przyczyna ze sygnal jest za wysoki. Nie wiem co jest tego przyczyna. Dzisiaj pokazuje,ze napiecie na pompie jest 19.04V troche duze.

      napisane w Warsztat elektryczny