Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. Pad19
    P

    Pad19 (@Pad19)

    0
    Reputacja
    10
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o Pad19

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez Pad19

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez Pad19

    • P
      [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

      Ja mam ten niby chiński z tego linku 🙂 <!-- s:) --> identyczny niebieski
      Działa z vcds lite 1.2 aż miło. Pełna funkcjonalność jaką można osiągnąć na szynie KKL

      Napisz na priv to dam Ci linka do ściągnięcia pełnej wersji vcds lite
      a przy okazji zajrzyj do mojego tematu i pomóż 🙂
      http://fcp.pl/forum/viewtopic.php?f=90&t=13431

      napisane w Diagnostyka - oprogramowanie
    • P
      17911 - Load Signal from Alternator Term

      Odpiąłem kostkę dwu pinową (brązowy i niebieski przeód w izolacji).
      Żaden dodatkowy błąd nie pokazał się na komputerze. Więc chyba to to. Próbowałem pociągać za każdy z kabelków pojedyńczo, ale żaden nie wychodzi z izolacji, tak jakby były ciągłe.

      Jak mogę sprawdzić tą wtyczkę miernikiem? Powinno być tam jakieś napięcie podawane stale przez komputer?

      Jak sprawdzam napięcie pomiędzy obydwoma pinami to pokazuje 0V, jak sprawdzam brązowy pin do elementu metalowego auta to pokazuje 11V. Czyli jakby niebieski przewód był przerwany. Jednakże ciągnę go i się trzyma. Jakieś pomysły? Gdzie jeszcze mogło się to przerwać, może diagnozuję źle?

      Tutaj ktoś miał ten sam problem: http://www.briskoda.net/forums/topic/252312-broken-wires/<!-- m --> jednak widzę, że jemu przerwał się przewód w innym miejscu. Ja sprawdzałem bezpośrednio wtyk do alternatora a on gdzieś przy skrzyni biegów i chyba od spodu auta. Mogłby ktoś zajrzeć w ten link i mi podpowiedzieć gdzie jest ta wtyczka ze zdjęć?

      W innych wątkach o seacie i vw znajduję, że do przerwania przewodów następuje gdzieś pod akumulatorem. Jak przebiega droga tego przykrótkiego przewodu w fabi?

      napisane w Diagnostyka - oprogramowanie
    • P
      17911 - Load Signal from Alternator Term

      Zaraz po odpaleniu silnika ok 12,50V
      Przy obrotach ok 2,5-3k 14.00V
      Po zejściu z obrotów nie schodzi do początkowego stanu i utrzymuje się na ok 13,88V

      Masz może jakieś zdjęcie gdzie ten kabelek?

      napisane w Diagnostyka - oprogramowanie
    • P
      17911 - Load Signal from Alternator Term

      Witam,

      wyskakuje mi błąd
      17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
      P1503 - 35-10 - - - Intermittent

      Pojawia się on bez odpalania silnika, wystarczy włączyć zapłon i błąd wskakuje na komputer.
      Wszystko z ładowaniem akumulatora jest ok, napięcie ładowania ok, akumulator nie rozładowuje się.

      Wygląda to jakby jakiś czujnik się odpiął albo uszkodził, przerwał przewód.
      Fabia 1, 1.2 HTP 64KM

      Jak wygląda i gdzie znajduje się czujnik odpowiedzialny za ten błąd?

      Pozdrawiam

      napisane w Diagnostyka - oprogramowanie
    • P
      [F1] Bład 16500 próba demontażu G62 wylany płyn ;/

      Nic już z tego nie rozumiem.
      Czujnik wydaje się być sprawny, ma ok 2,8kΩ jak go potrzymałem w rękach ok 2,2kΩ, po polaniu wrzątkiem pokazuje 500Ω i stopniowo wzrasta.

      Na kablach na wyłączonej stacyjce pokazuje 0,11V, po przekręceniu stacyjki 4,97V
      Jak odłączę czujnik to od razu pokazuje błąd 16502 - Signal too high
      Po podłączeniu czujnika od razu wskakuje 16500

      Więc na kablach jest napięcie, układ reaguje na zmiany oporu innym błędem, sam czujnik tez wydaje się być sprawny ;/

      Kupić w ciemno ten czujnik i zobaczyć? czy macie jakieś pomysły?
      Czy aby dobrze patrze i odczyty z tego czujnika są w Engine->grupa 007 ? (aktualnie nic mi tam nie pokazuje, puste pola)

      Tak myślę że w grupie 007 są wyświetlane 3temperatury i chyba jedna tylko z tego czujnika, mógłby ktoś sprawdzić na silniku 1.2 64KM czy są te pomiary w 007 i po wyjęciu wtyczki od G62 co się dzieje w grupie 007, czy wszystko znika czy tylko jeden z trzech pomiarów.
      Pozdrawiam

      napisane w PB
    • P
      [F1] Bład 16500 próba demontażu G62 wylany płyn ;/

      Tak jest oring na szczęście nie zgubił się.
      Faktycznie ubyło trochę płynu chłodzącego, zakupie go jutro.
      Teraz idę powalczyć z tą wtyczką na czujnik. Tu pojawia się pytanie, jak sprawdzić czy same przewody nie są uszkodzone, bo szkoda kupować nowy czujnik jakby miało się okazać że to jednak nie jego wina. Widzę że idą tam 2 przewody? Powinno być jakieś pewnie napięcie na nich. Tylko jakie? Jeśli się mylę to jak sprawdzić same przewody?

      napisane w PB
    • P
      [F1] Bład 16500 próba demontażu G62 wylany płyn ;/

      Witam,
      zaczęło się od tego że miałem bład 16500 - Engine Coolant Temp Sensor (G62)
      Sprawdziłem odczyty z tego czujnika pod vag - Engine - grupa 007 i nie było żadnych odczytów, nic nie zczytywał z tego czujnika.
      Tak więc zlokalizowałem go i chciałem go wypiąć, ciągnąłem go nie chciał wyjść, zauważyłem dalej jakąś blokadę, wyjąłem ją i wyciągnąłem czujnik z cała zatyczką(korkiem) i wylał się jakiś płyn ;/
      Chce to teraz włożyć z powrotem ale nie chce wejść. Nie chce znowu czegoś gorzej popsuć tak więc się pytam:
      Czy pchać to za wszelką cenę na siłę i wejdzie czy trzeba dokonać teraz jakiś innych operacji?
      Jaki płyn się wylał i jak go teraz uzupełnić?
      Jak wypiąć ten cholerny czujnik?
      Pozdrawiam i czekam na odpowiedź 😕 <!-- s:/ -->

      Zdjęcia przed:
      http://imageshack.us/f/688/image310.jpg/
      http://imageshack.us/f/707/image313h.jpg/
      po:
      http://imageshack.us/f/62/image316r.jpg/

      napisane w PB
    • P
      [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

      Ok czyli kupuje kabelek kll bez can. Jak chcę używać głównie vag-com 409.1 bo z tego co słyszałem jest najlepszy, to raczej kupić pod com czy pod usb też da rade?
      Pozdro

      napisane w Diagnostyka - oprogramowanie
    • P
      [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

      Niestety nie znam nikogo kto by takowy posiadał. Chyba że ktoś z forumowiczów ma z okolic Pruszkowa?!
      Nie można po czymś 'na oko' rozpoznać? Po jakiś numerach? 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Diagnostyka - oprogramowanie
    • P
      [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

      Witam
      Mam fabie z 2004r. Jak mogę sprawdzić czy mam CAN czy KKL?

      napisane w Diagnostyka - oprogramowanie