No to możliwe że jest to akumulator. Mi przed wymianą czujnika skrętu światła migały. Elektryk polecił mi wymiane wiązek wychodzących o komputera;)
Pozdrawiam olo12
No to możliwe że jest to akumulator. Mi przed wymianą czujnika skrętu światła migały. Elektryk polecił mi wymiane wiązek wychodzących o komputera;)
Pozdrawiam olo12
Dzięki w następnym tygodniu tam podjade zobaczymy co poradzą <!-- s:) -->
Filtry są nowe wymieniłem wczoraj a co do świec to też były jakoś z 2 tyg temu wymieniane.. A może ktoś wie o jakiejś dobrej stacji diagnostycznej w okolicach Gryfic ??
Już wiem że to nie jest instalacja sekwencyjna. Czy to źle ?? Dodam jeszcze że na benzynie obroty są stabilne. A ten reduktor co wcześniej podałem jest z tego co sie dowiedziałem jest zmieniony na jakiś manualny <!-- s:/ -->
Typ reduktora to GEO nr. A59876N. A czy to jest sekwencja to nie wiem bo niedawno kupiłem ten samochód i to poprzedni właściciel montował w nim tą instalacje LPG <!-- s:/ -->
Też miałem podobny problem ;/ Świeciła sie kontrolka a potem wspomaganie przestało działać. Wymieniłem czujnik skrętu i przez parę dni miałem spokój. Potem znowu błąd powrócił ale teraz kontrolka sie nie świeci tylko wspomaganie sie zacina ;/ Może ktoś coś wie na ten temat.
Witam.
Mam też problem ze Skodą Fabią 1.4 MPI 60km. Mam instalację gazową firmy Stefanelli i gdy stoi na gazie to obroty strasznie skaczą i czasami gaśnie. Podczas jazdy przy zmianie biegu samochód także gaśnie. Może ktoś wie co sie dzieje. Za odpowiedzi z góry dziekuje.