[quote="iceman"]Super, dzięki za info.
W poniedziałek się z nimi skontaktuje.[/quote]
I jak, masz odpowiedź?
[quote="iceman"]Super, dzięki za info.
W poniedziałek się z nimi skontaktuje.[/quote]
I jak, masz odpowiedź?
[quote="iceman"][quote="jacekpk"]
Skoro część serwisów zakłada właściwy zestaw rozrządu myślę, że trzeba śmiało informować innych forumowiczów, gdzie warto naprawić ten pechowy łańcuch. Ja naprawy dokonałem w Warszawie w serwisie [b] Autokometa na Płowieckiej[/b]. Cena za wymianę samego rozrządu (zestaw naprawczy, pasty, silikony, robocizna) wyceniono na [b]1630 PLN[/b] (po rabacie 4service, bez kosztu oleju i filtra, bo ja dostarczam go zawsze we własnym zakresie). Na moją prośbę wymieniono napęd pompy oleju (koło + łańcuch), do tego doszedł mi przegląd 90 tys km - za całość zapłaciłem 2,5k PLN + 250 PLN za olej i filtry (Castrol 5W40 + filtr oleju Mann W712/94 + filtr paliwa Mann WK69).
Jestem w pełni zadowolony ze sposobu naprawy jak też obsługi dlatego [u][i]polecam Autokometę[/i][/u]. Rekomenduję kontakt z doradcą serwisowym Panem Andrzejem - kulturalny, merytoryczny i rzeczowy człowiek, który nie miał cienia wątpliwości, że do mojego auta należy włożyć zestaw naprawczy 03F198158B. Wszystko wykonane wg kosztorysu, żadnych niespodzianek. Mankamentem tego serwisu są trochę nienajlepsze warunki lokalowe (ciasne biuro), ale dla mnie liczy się przede wszystkim jakość wykonanej naprawy, a nie wrażenia estetyczne, wygodna kanapa w poczekalni czy upierdliwie ugrzeczniony pracownik serwisu, z którym ciężko o merytoryczny dialog.
[/quote]
idąc za Twoją radą skontaktowałem się z Autokometą i polecanym serwisantem <!-- s;) -->
opisałem swój problem i auto (polo 6r 1.2 tsi 105 cbzb) i poprosiłem o kosztorys wymiany rozrządu na drugim, poprawionym zestawie naprawczym wraz z wymianą dolnego koła
poniżej jakie dostałem wyliczenie, ręce mi opadły
https://megawrzuta.pl/download/4c0ea985f5ea7f0ea634f019985670d4.html
w innych serwisach to samo, ceny kosmiczne, części rozrządu kompletowane osobno a nie z zestawu naprawczego, żaden z serwisów nie zaproponował zestawu 03F198158B
jeśli ktoś jest mi w stanie podać aso lub inny zakład w lubelskim/mazowieckim lub okolicach, które będzie mi w stanie prawidłowo wymienić rozrząd będę wdzięczny za sugestię[/quote]
Napisz @ do Otto autohaus Skoda w Świdniku. 1060zl + mój olej na początku sierpnia była wtedy dość duża promocja na części i robociznę, bo cały vag miał akcje na promocyjna na wymianę rozrządow. Na maile odpisuje kierownik serwisu, bardzo konkretny i uprzejmy człowiek, polecam
Wlasnie odebrałem auto z ASO, wymieniony kpl zestaw rozrządu z symbolem B.
1060zl + moj olej. Z autem zastępczym na czas naprawy.
Wypytałem tez kierownika serwisu- do każdego silnika cbza i cbzb montują zestaw -B. Wymieniaja kola, łańcuch, i dziala. Wpisujcie adresy tych ASO które twierdza inaczej .... Ewidentnie leca w ch.... Ja mam co prawda rapida z poprawionym łańcuchem (teoretycznie:p - przy 107000 profilaktycznie wymieniłem, bo juz często hałasował rano), ale koszt ten sam dla wszystkich tsi na łańcuchu.
Co ciekawe - niezależny warsztat wycenił mi ta wymianę na 1500zl ...
[quote="jacekpk"]
Znam osobiście przypadek Skody Rapid z 2013 roku wyposażonej w silnik CBZA i poprawiony rozrząd, w której zdarzają się warknięcia podczas rozruchu.
[/quote]
Mam to samo, Rapid 2013, CBZA, 98000 km. Co któreś uruchomienie słychać dość przeraźliwe terkotanie przez dosłownie 2-3s. Przeczytałem już wszystko na temat łańcuchów w TSi i dalej jestem zielony jak trawa na wiosnę <!-- s;) --> Zastanawiam się czy przy najbliższym oleju nie wymienić dla świętego spokoju tego rozrządu. Wymieniał ktoś z Was rozrząd na własny koszt? Jaka to m/w kwota w ASO / poza ASO ?
Wymiana łańcucha rozrządu też nie zagwarantuje ciszy, bo terkotać może łańcuch od pompy oleju. Kolega wyżej pisze ze nie ma możliwości sprawdzenia wyciągnięcia łańcucha ... Bądź człowieku mądry i pisz wiersze