Odświeżę temat, by wszystko było w jednym miejscu: Czy drzwi przednie są takie same w każdej fabii?
Pozdrawiam!
Odświeżę temat, by wszystko było w jednym miejscu: Czy drzwi przednie są takie same w każdej fabii?
Pozdrawiam!
ad.instalacji elektrycznej można dodać że korzystnie jest wyrobić sobie nawyk wyłączania silnika w ostatniej kolejności: tj. światła, radio, nawiewy inne urządzenia a dopiero na końcu silnik. Powoduje to że aku jest do końca ładowany a nie dojony przez niewyłączone radio czy światła.
A próbował ktoś regenerować krańcówkę poprzez przepuszczenie przez nią jakiegoś konkretnego pradu? Np. 100-500mA ? Może jest ktoś z Wrocławia, kto przekazałby mi uszkodzoną krańcówkę do testów. Być może uda się wypracować metodę naprawy krańcówki bez rozbierania drzwi <!-- s:) --> wydaje mi się, że one się degenerują, bo prąd jaki przez nie płynie jest za mały. Może spowodowanie małego iskrzenia by ją przywracało do życia ?
A co złego może sie stać po zalaniu 0W40? To bardzo dobry olej, ponoć jedyną jego wadą jest wysoka cena <!-- s:) -->
Problem w tym, że nie wiem. Pod maską walała się jakaś kartka z logo Castrol, ale tak zniszczona, że nie szło nic odczytać. Poprzedni właściciel przebąkiwał coś o pełnym syntetyku...ale trochę mu nie ufam. Olej czarny, auto z instalacją LPG, więc wymagania do oleju rosną.
Pozdrawiam,
Mam kilka pytań związanych z tematem:
Czy ktoś mógłby napisać ile oleju wchodzi do benzyniaka 1,2 HTP 40kW ? Przeszukałem watek i nie znalazłem.
W tym silniku wymienia się tylko wkład filtru a nie cały filtr?
Mobil 1 0W 40 mogę tym zalać?
Dzięki z góry za info.
Witam.
Googlałem długo i namiętnie, ale nie znalazłem. Czy ktoś posiada i mógłby się podzielić opisem złącz (jakie sygnały na nich występują) wchodzących do czarnej skrzynki pod ramką bezpieczników (pod kolumną kierownicy).
Z góry dzięki.