Zdjęcia nie posiadam ale prostszej rzeczy nie ma odkręć nadkole tą plastikowa osłona nad kołem i masz piękny dostęp do kierunku wyciągasz gumkę z przewodami i żarówka i wymieniasz.
Mirvash (@Mirvash)
Informacje o Mirvash
Najlepsze posty napisane przez Mirvash
Najnowszy post utworzony przez Mirvash
-
-
Kupić klej, kupić wykładzinę motoryzacyjna taka jak się skrzynki sooboferów obkleja, pędzel i jechana <!-- s:) -->
-
Ustawiasz na nich kat góra, dół. Ustawiasz na nich poziom lewej i prawej strony wiązki światła i zarazem podnosząc wiązkę światła albo niżej albo wyżej, nie kręć na chama ile wlezie bo ci zębatka środku wyskoczy. A najlepiej podjechać na stacje diagnostyczna niech ci wyregulują światła.
-
Montuje się dodatkowy siłowniczek i podpina się go do centralnego, podjedz do firmy która się zajmuje montażem dziennych cb, radia i centralnych
Wygląda to tak [url]http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=2987[/url] -
Hehe przerabiałem to. U mnie po 2 regulacji zaworów ustało, najgorsza opcja jaka może być to zużyte hydrauliczne popychacze zwie sie to samoregulator) a cena naprawy oscyluje w granicach do max 1000 zł
-
Mi to wygląda na zawory, ja bym spróbował je wyregulować, a jak to nie pomoże tak jak mówisz zrobić tą przepustnice. Poleciłbym jakiś warsztat po gwarancyjny gdzie naprawiają strikte autka z koncernu VAG
-
A cylindry ci czasem nie klekoczą na zaworach? W benzyniaku miałem tak, że do twoich objawów dochodził jeszcze klekot na popychaczach zaworów.
-
Taniej kupić używkę. Często jest tak że za lambdą idzie też przepływomierz powietrza.