Długo nie było błędów, ostatnio jednak check engine wyskoczył i:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
Gdzie znajdę ten czyjnik? W silniku, zbiorniczku?
Długo nie było błędów, ostatnio jednak check engine wyskoczył i:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
Gdzie znajdę ten czyjnik? W silniku, zbiorniczku?
Podłączenia się pod temat. Mam taki problem, dokładniej ze wskazaniami temperatury. Fabia1 1,9tdi 100KM
Raz na miesiąc, na dwa miesiące dzieje się tak:
odpalam auto jade, nie za szybko, miasto, korek.
Przejezdzam z 15km, silnik zimny (wskazuje tak, ogrzewanie gorące)
Jade dalej.... Nagle wskazówką stoi dęba... Jej podniesienie trwa max 2 sekundy.
Drugi przypadek. Jade, temperatura wchodzi na 90stopni, i nagle spada do 0, lub do 1/5 podzialki.... Jade jade, i znów wskakuje momentalnie na 90 momentalnie.
Wszystko powyższe dzieje się w czasie nie dłuższym niż 30 minut od odpalenia silnika zimnego. Później nigdy taki przypadek nie wystąpił.
Może zbyt szczegółowo opisalem, a problem pewnie leży w czujniki, albo termostacie.
Ktory, gdzie ulokowany jest ten czyjnik? Chcialbym go wyjąć i przeczyscic. Sprawdzić styki elektryczne.
A może termostat? Jak sprawdzić? Który wąż zimny a który ciepły powinien być w przypadku awarii termostatu?
Dzięki z góry za sugestie.
Witam, tym razem padło na mnie. Fabia 1 TDI Comfort Hatchback - Jakiś czas temu [b]montowałem hak nieoryginalny[/b], wpiąłem się w wiązkę po lewej stronie w bagażniku. Zrobiłem to na własnej kostce, żeby jakby coś można było odpiąć kostkę i wiązkę z hakiem zdemontować - nie pytajcie dlaczego - tak po prostu zrobiłem. Wszystko zgodnie ze sztuką, zalutowane, zaizolowane, na koniec skręcone parcianą taśmą, jak to fabryka robiła.
Oświetlenie przyczepy działa bez zarzutów. W aucie również żadnych problemów... oprócz jednego:
[b]Nie działa oświetlenie wnętrza bagażnika[/b]. Oświetlenie tablicy i reszta tylnych świateł bez zarzutu.
Sprawdziłem bezpieczniki - wszystko ok. Dziwne, bo we wiązkę wpinałem się za oświetleniem bagażnika, zaraz przy tylnej lewej lampie.
Na kostce wpiętej w lampkę oświetlenia bagażnika nie ma napięcia, niezależnie od stanu bagażnika.
Po odblokowaniu auta z pilota, oraz otworzeniu tylko bagażnika, samochód nie rygluje zamków - wyeliminowana opcja tego, że auto nie wie, że bagażnik został otworzony.
Bagażnik otwiera się bez problemów, gdy odryglowane auto. Jeśli zaryglowane nie pozwala.
Generalnie opadły mi ręce. Zostało mi sprawdzić komputer, czy nie ma błędów. Zrobię to dzisiaj i wrócę z informacją.
PS. Może zbieg okoliczności - może przyczyną coś innego?
Czy jakieś sugestie co do problemu? Każdy komentarz mile widziany.
Potwierdzam również powyższy sposób - efekt rewelacyjny.
U mnie jednak trzeba było zdjąć plastiki, żeby pas umyć od samego rozwijacza. Bez zdjętych plastików nie było zbytniego efektu. Polecam również wyczyszczenie z kurzu i brudu całego słupka, gdzie pas chodzi, żeby uniknąć zabrudzenia
Fabia1
Wyczyścić i spryskać silikonem pas zgodnie ze sposobem kolegów wyżej, od samego rozwijacza.
Witam ponownie. Niestety wymiana modułu jest w moim przypadku konieczna.
Nie mam dostępnego kanału 3 do obsługi podgrzewania lusterek
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Polo_(9N<!-- m -->)_Central_Electronics#Software_Part_Number_6Q.3F-937-049-C_and_above:
Mój moduł 6Q1 937 049 C
Dzięki za odpowiedź. A czy może wchodzić w gre wymiana modułu komfortu? Fabia w ktorej beda/miałyby być lusterka elektr jest w wersji comfort - wiązka i inne rzeczy z wersji elegance.
Witam. Chciałbym podbić troszkę temat. Mam do przełożenia taki zestaw z innej Fabii. Moje pytanie. Czy prócz wymiany wiązki, wkładów lusterek, silniczków, przełączników, trzeba konfigurować/wymieniać komputer/sterownik?
Witam serdecznie forumowiczów.
Fabia I 1,9 TDI 101KM 2003, przebieg 150tys
Dzisiaj zauważyłem wyciek oleju, podejrzewam że to jest element turbiny. Zdjęcia powinny wszystko wyjaśnić. niestety nie mi.
Proszę was o przybliżenie mi co to za elementy (grzybek i jakiś przewód), jak można zaradzić wyciekowi, i czy konsekwencje tego że olej wycieka są poważne, i mogą zaszkodzić w poźniejszej eksploatacji z tak pozostawioną usterką.
PS przy grzybku olej dość mocno "tryska", bo zaolejona jest nawet gąbka od górnej osłony silnika. Jednak przy ostatniej wymianie oleju (Castrol 5w40) silnikowego ubyło około 1/4 bagnetu.
Z góry dzięki.
Mikołaj.
http://skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=3145<!-- m -->
Jedną część chyba znalazłem -[b] prowadnica ssąca powietrza[/b], jeszcze ta pęknięta (w dwóch miejscach)
Od poprzedniego właściciela mojej Fabki dostałem popękany wlot powietrza widoczny na zdjęciach. :zalamany: <!-- s:zalamany: --> Szukałem długo tych części na szrotach, ale wszystkie albo kombi (a tam inaczej dolot powietrza, albo benzyna), i nie mogę znaleźć pasującej części.
Zwracam się z zapytaniem czy nie wiecie gdzie dostanę takie części? Może ktoś z was ma cały ten dolot i może znajduje się tam jakiś numer fabryczny?
Z góry dzięki.