Nie nie sprawdziłem. Dzisiaj jeszcze bliżej przyjżałem się problemowi. Słychać to dziwne pukanie na luzie oraz tak jakby syczenie. Po wciśnięciu sprzęgła i jego przytrzymaniu czyli rozłączeniu silnika i sprzęgła wszystko ustaje. Nie ma syku i pukania. Kiedy znowu puszczę sprzęgło to od razu zaczyna pukać i syczeć.
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 02-09-2011, 17:00[/i] ][/size]
Witam ponownie,
byłem dzisiaj w ASO, trochę się przestraszyłem jak wziąłem na przejażdżkę szefa serwisu w celu pobieżnej weryfikacji problemu o którym piszę powyżej.
1 opcja to skrzynia biegów do wymiany.
2 opcja to łożysko oporowe. Skłaniał bym się bardziej do tego, gdyż jadąc dzisiaj samochodem zauważyłem, że można wyrzucić bieg bez używania sprzęgła. Bieg wychodzi bez żadnego oporu, a wiadomo, przy zdrowym łożysku to powinno ono stawiać opór na tyle silny, że nie będzie można bez użycia sprzęgła biegu wyrzucić. Łożysko oporowe tłumaczyło by też dziwne dźwięki. Co o tym sądzicie proszę o rady.
Pozdrawiam