Witam
Nie sądziłem że w 2015 r jeszcze takie silniki wkładali. Mam taki sam z 2013 r. Od czasu jak zawsze zaciągam reczny hamulec podczas parkowania, terkotanie po uruchomieniu nie występuje. Mam już 85 tyś przejechane. Czytałem że tak należy postępować aby wyeliminować nawet minimalny ruch silnika spowodowany ruchem auta zaparkowanego na nierównym terenie. Drugi rok już nie słychać terkotu !
mazur1951 (@mazur1951)
Informacje o mazur1951
Najlepsze posty napisane przez mazur1951
Najnowszy post utworzony przez mazur1951
-
-
Tak to racja. Mamy kapitalizm. Zarabianie przez oszukiwanie i naciąganie nieświadomych ludzi jest cool.
03F198158B-ZESTAW ROZRZĄDU 1,2 TSI ORYGINAŁ - KRAK-MOTO
http://www.km.krakow.pl/zestaw-rozrzadu-1-2-tsif-oryginal,3,1,37951<!-- m -->
Najlepiej kupić odpowiedni zestaw i jeśli ktoś potrafi to samemu zamontować lub dać fachowcowi do roboty razem z olejem i jednym filtrem -
Pewnie nie wszyscy zajrzeli do linku z kosztorysem.Więc dodam, że cena końcowa na tym nieszczęsnym kosztorysie to ponad 3700 zł!!!!
AUTOKOMETA=AUTOKOSMOS -
Odnośnie tego kosztorysu, to naciąganie ludzi na płacenie po dwa razy za to samo lub płacenie za coś czego nie chcemy.
Pierwsza pozycja to sprawdzanie faz rozrządu za prawie 300 zł !! Po co?
2,3,4 to trzy czynności przy wymianie rozrządu ale wszystkich nie wypisano.
Wpisano za prawie 900 zł wymontowanie pokrywy obudowy łańcucha !!!! Co to jest ??
A wcześniej za 189 zł poszukiwano usterek !!!
Mieli wymienić wadliwy rozrząd na zalecany "B" (cena 430 zł) , a wpisali cenę takiego wadliwego jaki pewnie mają w magazynie.
W zestawie naprawczym jest wszystko co potrzeba do wymiany. Śruby, prowadnice, koła, łańcuch.
Dlaczego tyle śrub dodatkowo wpisano do kosztorysu ? I jedną prowadnicę! Czyli razem 3 będzie??
A filtrów oleju nie za dużo będzie w aucie po tej naprawie? pozycja 26 i 7
Dwa uszczelniacze wału korbowego też nie da się zamontować! !!! ( w zestawie jest uszczelniacz)
Czy to legalne takie zawyżanie ceny oleju? (prawie 100%)
A środki uszczelniające za 140 zł ?
Przecież tubka uszczelniacza stosownego to kilkanaście zł.
Może ktoś kto to pisał był pod "wpływem"? -
Poczytałem ten kosztorys. To jakieś brednie.
Z takim kosztorysem to tylko do organów ścigania się udać. -
Panowie Panie !
Mam przejechane 67tyś na fabrycznie nowym 1.2TSI z 2013 r.
Po dwukrotnym zaterkotaniu silnika na parę sekund, przy uruchamianiu (62tyś i jakiś 63tyś)
dużo czytałem w Necie o takim problemie.
Ktoś napisał, żeby na pochylonym miejscu parkowania, nie zostawiać pojazdu na biegu tylko zaciągać ręczny. W przeciwnym wypadku, nawet minimalne cofnięcie silnika, powoduje rozprężenie napinacza i trkotanie przy odpalaniu.
Nie wiem czy to prawda.
Prawdą jest, że od czasu jak używam ręcznego przy parkowaniu, terkotanie przez 4 tyś nie wystąpiło.
Prawdą jest też to, że za pierwszym razem (zimny silnik) auto stało pochylone do przodu, na wstecznym.
Drugi raz zaterkotał jak stał pochylony do tyłu, ale na jedynce. I to było na ciepłym silniku!!!
Mam już zestaw naprawczy napędu rozrządu "B"
Do wymiany przystąpie gdy terkotanie będzie nagminne i dłuższy czas po odpaleniu. -
Witam wszystkich.
Jestem nowy na tym forum. Mam na imię Andrzej i jeżdżę Fabia II z 2013r. Silnik CBZB.(produkcja styczeń 2013r)
Przejechałem 63000 km. Dwa razy przy uruchamianiu zaterkotał rozrząd.
Powoli zbieram części i narzędzia oraz wiedzę na temat wymiany tego feralnego rozrzadu.
Jak terkotanie będzie trwało nawet podczas jazdy, to zrobię wymianę. Teraz cichnie po kilku sekundach.
Wymiana będzie na nowy, ale przecież nadal feralny rozrząd.
Mam już napinacz 03F109507F
łańcuch 03F109168G
ślizg 03F109509F
03F109469E
koło wałka 03F109571F
wału 03F105209G
no i komplet śrub i śrubek.
Nie byli w stanie poprawić skutecznie jakości łańcucha i od marca 2013 r ( chyba ) produkują zmienione silniki na pasku. Szkoda, że nie od stycznia.
A tak, poza tym rozrządem, to żadnych usterek.
4 lata za miesiąc minie jak mam to auto. Spalanie 5.2 (średnia)
Jazda po Warszawie i okolicy, czyli mieszana.
Latem wymieniłem piórka wycieraczek.
Na forum przeczytałem, że:Nabywcy aut koncernu VAG z silnikiem 1.2 TSI/TFSI wyprodukowanych po 11.07.2011 nie powinni mieć problemów w wydłużaniem łańcucha, ani hałasem podczas zimnego startu.
No i niestety, mamy problem nawet w autach wyprodukowanych w 2013 r.
Gdyby było inaczej, to nie przechodzili by w fabryce na paski.