Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. Masteh
    M

    Masteh (@Masteh)

    0
    Reputacja
    3
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o Masteh

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez Masteh

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez Masteh

    • M
      [F1] Odma? pomóżcie zielonemu

      Wyczyściłem odmę, skasowałem "check engine", troszkę pojeździłem i odziwo błędy w kompie nie pojawiły się. Narazie za mało jeszcze przejachane (100 km od czyszczenia odmy), także wciąż faza testowa, niemniej, wcześniej po skasowaniu błędów, już po 5km, błędy wracały.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Witam braci z FCP

      Witam braci z FCP :padam: <!-- s:padam: -->
      Jako, że posiadam już od 3 lat F1 1.4 (75KM) z 2002 r., a dopiero teraz zaglądam na forum (wstyd), więc prośba o miłe przyjęcie.
      Na wstępie będę miał troszkę pytań technicznych, ale o tym już w temacie:
      http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?p=92827#92827

      napisane w Przywitaj się!
    • M
      [F1] Odma? pomóżcie zielonemu

      Witam
      Bracia, pomóżcie w rozwiązaniu problemu. F1 1.4 posiadam od 3 lat, ale że rok temu zaświeciła się kontrolka "check engine" to F1 trafiło na warsztat. Przeczyszczono przepustnice, potem adaptacja i wszystko było ok, ale ok. rok później znowu "check engine". Kolejne przeczyszczenie nic nie dało. Podłączenie pod kompa i 4 błędy:

      1. 16786 -układ recyrkulacji spalin (EGR)
      2. 17566/P1158 - czujnik ciśnienia kolektora (G71):niepoprawny sygnał
      3. 17598 - sonda lambda - niepoprawny sygnał
      4. 16555 - mieszanka paliwa - zbyt uboga
        Po wykasowaniu, na stałe pozostaje nr 4.

      Moje podejrzenia:
      Wszystkie błędy raczej są ze sobą powiązane, chodzi o emisję spalin i albo sonda lambda (m.in. bada tlen w spalinach), albo przepływomierz (czujnik mierzy ile tego tlenu potrzeba), albo jakaś nieszczelność w układzie dolotowym;

      lub
      zapchana odma / inaczej zwana separator oleju (jeśli to ma znaczenie z powyższym), bo

      Jak widać na poniższych zdjęciach jest też problem "olejowy" (m.in. po odkręceniu wlewu oleju na pracującym silniku, czuć spaliny). Numeracja na zdjęciach, przedstawia to samo miejsce z różnych ujęć.
      O ile dobrze rozumiem do "1" zostaje dołączony gumowy przewód idący od odmy? Nie wiem co to jest ta rurka "2a" idąca wzdłuż filtra powietrza.
      Widoczne masło na wejściu "1", zaolejony filtr, czy też wyjście na przepustnice, świadczyć może o zapchanej odmie. Przy okazji od razy zapytam, czy gdzieś na forum jest opis jak wyczyścić odmę.

      [url=http://ifotos.pl/zobacz/Kopia-zes_rnsrrns.JPG/][img]http://s3.ifotos.pl/mini/Kopia-zes_rnsrrns.JPG[/img][/url]

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 06-04-2012, 17:36[/i] ][/size]
      Koledzy, to jak pomożecie? Co to za rurka między 2a -1 ?

      napisane w Warsztat mechaniczny